نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Narcos: Mexico تا انتشار اولین تصاویر و تریلر

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر فصل سوم سریال Narcos: Mexico را منتشر و اعلام کرد که این سریال در فصل سوم به پایان خواهد رسید. تاریخ پخش فصل پایانی این سریال نیز اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Narcos: Mexico قرار است در فصل سوم به پایان برسد. نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم بخش مکزیک سریال Narcos که مانند فصل‌های گذشته در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) پخش شود. فصل سوم سریال Narcos: Mexico قرار است فصل پایانی آن باشد تا هر دو بخش مکزیک و کلمبیا در طول سه فصل ساخته شده باشند. بااین‌حال، در حال حاضر آینده مجموعه سریال Narcos مشخص نیست و نتفلیکس تنها به پایان بخش مکزیک سریال اشاره کرده است.

پیش از این نتفلیکس اعلام کرده بود که اریک نیومن، شورانر پنج فصل گذشته سریال Narcos، از سمت خود کناره‌گیری کرده و کارلو برنارد، یکی دیگر از سازندگان اصلی سریال جانشین وی شده است. همچنین وگنر مورا که پیش از این نقش پابلو اسکوبار را در دو فصل اول سریال Narcos بر عهده داشته بود، وظیفه کارگردانی ۲ قسمت از فصل سوم بخش مکزیک این سریال را بر عهده داشته است. دیگر کارگردان‌های فصل پایانی سریال Narcos: Mexico شامل آندرس بایز، الخاندرا مارکز آبلا، لوییس اورتگا و آمات اسکالانته می‌شوند.

اسکوت مک‌‌نری، خوزه ماریا یازپیک، آلبرتو آمان، آلفونسو دوسال، مایرا هرموسیلو، مانوئل ماسالوا، آلخاندرو ادا، گورکا لاسائوسا و مت لتچر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Narcos: Mexico حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. همچنین دیگو لونا، بازیگر نقش فلیکس گالاردو قرار نیست در فصل پایانی این سریال حضور داشته باشد. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Narcos: Mexico را در صفحه نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید و سپس شاهد اولین تصاویر رسمی فصل پایانی بخش مکزیک سریال Narcos باشید:

اسکوت مک نری در فصل سوم سریال Narcos Mexico

 فصل پایانی سریال Narcos: Mexico


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده