نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

مشخص شدن صداپیشه لارا کرافت در انیمه Tomb Raider نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرد که هایلی اتول، بازیگر نقش پگی کارتر در دنیای سینمایی مارول صداپیشگی لارا کرافت در انیمه Tomb Raider را بر عهده خواهد داشت.

بهمن گذشته بود که نتفلیکس و لجندری از همکاری مشترک برای ساخت یک انیمه سریالی براساس سری بازی‌های Tomb Raider خبر دادند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه لارا کرافت در انیمه توم ریدر مشخص شده است. نتفلیکس اعلام کرد که هایلی اتول، بازیگر نقش پگی کارتر در دنیای سینمایی مارول قرار است صداپیشگی شخصیت لارا کرافت را در انیمه Tomb Raider بر عهده داشته باشد. در سه‌گانه ریبوت بازی Tomb Raider، وظیفه صداپیشگی شخصیت لارا کرافت بر عهده کامیلا لودینگتون بوده است.

هایلی اتول

انیمه Tomb Raider قرار است ادامه داستان‌ها و ماجراجویی‌های لارا کرافت پس از حوادث سه‌گانه ریبوت بازی توم ریدر را که توسط Crystal Dynamics ساخته شده بود، دنبال کند. این سه‌گانه با انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ به پایان رسیده بود. تاشا هوو، نویسنده سریال The Witcher: Blood Origin، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Tomb Raider را بر عهده دارد و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. این انیمه قرار است توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus ساخته و پخش شود.

پیش از این آنجلینا جولی نقش لارا کرافت را در دو فیلم Lara Croft بر عهده داشت و حالا از سال ۲۰۱۸، نقش لارا کرافت در سینما بر عهده آلیسیا ویکاندر بوده است که او قرار است در فیلم Tomb Raider 2 نیز حضور داشته باشد. هایلی اتول اخیرا برای صداپیشگی شخصیت کاپیتان کارتر در انیمیشن What If بازگشته و او اخیرا در فیلم Mission Impossible 7 به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین سابقه صداپیشگی در انیمیشن 3Below: Tales of Arcadia و فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway را نیز در کارنامه خود داشته است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده