نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸

انتشار اولین تریلر سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد

مارول استودیو اولین تریلر سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد را منتشر کرده است که در آن شاهد حال و هوای کریسمسی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Hawkeye منتشر شده است. اتفاقات سریال هاکای پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد و طبق تریلر، کلینت بارتون درحالی‌که تصمیم دارد تا تعطیلات کریسمس را با خانواده خودش بگذارند، اما پس از دیدن شخصی با پوشش رونین به مأموریتی برای یافتن این شخص مرموز می‌رود تا برای اولین‌بار با کیت بیشاپ ملاقات کند. در طول تریلر شاهد حال و هوایی کریسمسی هستیم و حتی تریلر با آهنگ و تم کریسمس ساخته شده است و در ادامه می‌توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌نظر می‌رسد همانقدر که کلینت بارتون در سریال Hawkeye در تلاش است تا به کیت بیشاپ کمک کند، او قرار است به کیت بیشاپ نیز آموزش دهد و در طول تریلر شاهد خلق صحنه‌های بامزه زیادی هستیم و صد البته صحنه‌های اکشن زیادی هم در تریلر دیده می‌شود. علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو اولین پوستر سریال Hawkeye را نیز منتشر کرده است که مانند تریلر، طرح پوستر نیز دارای حال و هوایی کریسمسی است و در ادامه می‌توانید این پوستر جالب را مشاهده کنید:

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون و هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ در اولین پوستر سریال Hawkeye

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک در سریال هاکای نیز شنیده می‌شود.

پخش سریال Hawkeye از روز چهارشنبه، ۲۴ نوامبر (۳ آذر) آغاز خواهد شد که قابل انتظار است این سریال در ۶ تا ۸ قسمت تولید و از دیزنی پلاس پخش شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده