نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

حضور جرمی رنر و هیلی استاینفلد در تصویر جدید سریال Hawkeye

تصویر رسمی جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده است که در این تصویر جرمی رنر و هیلی استاینفلد در ایستگاه مترو قابل مشاهده هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده است. در این تصویر شاهد حضور کلینت بارتون با بازی جرمی رنر و کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد به‌همراه لوسی، سگ کیت بیشاپ هستیم که در ایستگاه مترو حضور دارند. پیش از این در تصاویر پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال هاکای در نیویورک شاهد فیلم‌برداری بخش‌هایی از سریال در ایستگاه مترو بودیم که حالا تصویر رسمی آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون و هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ به‌همراه سگی به‌نام لاکی در ایستگاه مترو سریال Hawkeye

طبق شایعات منتشر شده، اولین تریلر سریال Hawkeye قرار است طی روزهای آینده پخش شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست. درواقع این تریلر قرار است طی بازه زمانی دوشنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده پخش شود که برخی معتقد هستند مانند اولین تریلر سریال WandaVision، اولین تریلر سریال هاکای نیز ممکن است در مراسم جوایز امی که بامداد دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، پخش شود. همچنین تصویر دیگری از سریال Hawkeye نیز منتشر شده که کیفیت بالایی ندارد، اما یک صحنه اکشن در این سریال را نشان می‌دهد:

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون و هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ در یک صحنه اکشن در سریال Hawkeye

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک در سریال هاکای نیز شنیده می‌شود.

پخش سریال Hawkeye از روز چهارشنبه، ۲۴ نوامبر (۳ آذر) آغاز خواهد شد که قابل انتظار است این سریال در ۶ تا ۸ قسمت تولید و از دیزنی پلاس پخش شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند. 


منبع HeroicHollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده