نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

تاریخ اکران فیلم های بعدی مارول و اثر جدید گیرمو دل تورو تا Little Mermaid

والت دیزنی تاریخ اکران چند فیلم جدید از جمله فیلم The Little Mermaid، فیلم Nightmare Alley و ۴ فیلم جدید از مارول در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی ضمن شفاف‌سازی در مورد اکران فیلم خود در ادامه سال ۲۰۲۱، تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را نیز اعلام کرده است. دیزنی رسما تایید کرد که نه‌تنها فیلم Eternals قرار است اکران اختصاصی داشته باشد، بلکه تمامی فیلم‌های دیزنی تا پایان سال قرار است روی پرده‌های سینما بروند. براین‌اساس، فیلم The Last Duel در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر)، انیمیشن Ron's Gone Wrong در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر)، فیلم Eternals در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان)، فیلم West Side Story در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) و فیلم The King’s Man در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) قرار است هر یک ۴۵ روز اکران اختصاصی را تجربه کنند.

بااین‌حال، داستان برای انیمیشن Encanto کمی متفاوت است و انیمیشن جدید دیزنی تنها قرار است ۳۰ روز اکران اختصاصی را تجربه کند و سپس بدون هزینه‌ای اضافه یک روز قبل از روز کریسمس به دیزنی پلاس اضافه خواهد شد. انیمیشن Encanto قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) روی پرده‌های سینما برود و ظاهرا دیزنی تصمیم دارد با این انیمیشن بینندگان زیادی را به دیزنی پلاس جذب کند. همچنین انیمیشن Bob’s Burgers قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود که در ادامه می‌توانید اولین پوستر این انیمیشن را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Bob’s Burgers

در ادامه دیزنی اعلام کرد فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو که پیش از این قرار بود به‌صورت محدود در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) اکران شود، اکنون قرار است اکران گسترده‌ای را از تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) تجربه کند. همچنین فیلم جدید و بدون نام دیوید او راسل که قرار است دارای ستارگان زیادی باشد، برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌براین، سه فیلم دیگر از سرچلایت پیکچرز نیز قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شوند که نام این آثار اعلام نشده است.

دیزنی پس از آن اعلام کرد فیلم The Little Mermaid قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود تا طرفداران زمان نسبتا زیادی را برای تماشا فیلم صبر کنند. همچنین دیزنی ۴ فیلم بدون نام و جدید از دنیای سینمایی مارول برای اکران در سال ۲۰۲۴ را برنامه‌ریزی کرده است که این ۴ فیلم به ترتیب قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲)، ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)، ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) و ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما بروند. 

علاوه‌براین، دیزنی دو تاریخ اکران برای ۲ انیمیشن جدید و بدون نام پیکسار در سال ۲۰۲۴ ثبت کرده است که این دو انیمیشن قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) و ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین دو فیلم لایو اکشن و بدون نام دیزنی نیز قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) و ۵ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اکران شوند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده