نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۷

فیلم Eternals قرار نیست همزمان با اکران روی دیزنی پلاس منتشر شود

پس از موفقیت فیلم Shang-Chi در گیشه، دیزنی تصمیم گرفت تا فیلم Eternals را به‌صورت اختصاصی در سالن‌های سینما اکران و به‌صورت همزمان روی دیزنی پلاس عرضه نکند.

اگرچه تا به امروز اکران همزمان فیلم Eternals روی دیزنی پلاس اعلام نشده و در تریلرهای فیلم تنها به اکران فیلم در سالن‌های سینما اشاره شده است، اما بسیاری اعتقاد داشتند که در صورت عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در گیشه، فیلم اترنالز به‌جای اکران اختصاصی در سینما، به‌صورت همزمان روی دیزنی پلاس نیز عرضه می‌شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی تصمیم نهایی خود را گرفته و فیلم Eternals تنها قرار است در سالن‌های سینما اکران شود.

مت بلونی، سردبیر هالیوودریپورتر گفت شنیده است که باب چاپک، مدیرعامل دیزنی و کریم دنیلز، رئیس بخش عرضه محصولات دیزنی تصمیم گرفتند تا فیلم Eternals اکرانی اختصاصی را تجربه کند. بدین ترتیب، فیلم اترنالز قرار نیست مانند فیلم Black Widow ازطریق برنامه Premier Access روی دیزنی پلاس نیز اکران شود و حالا مانند فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings که رکورد هفته کارگر را شکسته، تنها در سالن‌های سینما نمایش داده می‌شود. همچنین توتال فیلم چندین تصویر روی جلد از شماره جدید خود با محوریت فیلم Eternals را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کاور اختصاصی شماره جدید مجله توتال فیلم با محوریت فیلم Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته است. ژائو به‌تازگی توانسته جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده