نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

واکنش اندرو گارفیلد به شایعه حضور وی در Spider-Man: No Way Home

اندرو گارفیلد که پیش از به رد شایعات حضور خود در فیلم Spider-Man: No Way Home پرداخته بود، یک بار دیگر پاسخ محتاطانه و مبهمی را به سؤال خبرنگاران داده است.

با نمایش اولین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home و حضور برخی از شخصیت‌های شرور قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی اسپایدرمن، شایعات بسیار زیادی درباره احتمال ارتباط این فیلم با قسمت‌های قبلی و تئوری‌های مولتی‌ورس در میان طرفداران مطرح شده بود. این گمانه‌زنی‌ها با انتشار تصاویری که هنوز تأیید یا تکذیب نشده است، بیش‌ازپیش قوت گرفته و طرفداران امیدوارند تا مجدداً اندرو گارفیلد و توبی مگوایر را در لباس مردعنکبوتی ببینند. گارفیلد که در مجموعه‌ی The Amazing Spider-Man نقش مرد عنکبوتی را ایفا می‌کرد، پیش از این هم گفته بود که تاکنون کسی برای این کار با او تماسی نگرفته است، اما به نظر می‌رسد که این اظهارات به‌معنی رد این شایعات نیز نبوده است.

اندرو گارفیلد در نقش اسپایدرمن

همان‌طور که اشاره شد، گارفیلد بارها روی تکذیب این شایعات اصرار داشته اما یک بار دیگر به سؤالی که اخیراً از او پرسیده شده نیز پاسخی محتاطانه داده است. گارفیلد در پاسخ به سؤالی که توسط خبرنگار نشریه Variety در رابطه با شایعه حضور وی در فیلم Spider-Man: No Way Home پرسیده شده می‌گوید:

«من متوجه‌ام که چرا مردم نسبت به این ایده‌ واکنش هیجان زده‌ای نشان می‌دهند... به خاطر اینکه خود من هم یکی از این طرفداران هستم. نمی‌توان تصور کرد که چه صحنه‌های باحال و هیجان انگیزی می‌تواند در این فیلم اتفاق بیافتد، اما برای من مهم است که در حضور رسانه‌ها بگویم که این چیزی نیست که من در جریان آن باشم.»

وی در ادامه اضافه می‌کند:

«می‌دانم که نمی‌توانم چیزی بگویم که مردم را متقاعد کنم واقعاً خبر ندارم چه اتفاقی درحال رخ دادن است، مهم نیست که چه چیزی بگویم، درهرصورت این منم که بیچاره می‌شوم! بالاخره این جواب یا می‌تواند بسیاری از طرفداران را ناامید کند یا اینکه بیش از حد هیجان انگیز باشد.»

نمایی از تریلر Spider-Man: No Way Home

گارفیلد همچنین در این مصاحبه به حضور خود به‌عنوان شخصیت پیتر پارکر اشاره داشته و باوجود اینکه نقش او به‌طور ناگهانی بعد از اکران The Amazing Spider-Man 2 به پایان رسید، به نظر می‌رسد که هنوز هم به دوران حضور خود در فیلم‌های ابرقهرمانی فکر می‌کند. وی در اینباره می‌گوید:

«واقعاً زیبا بود. من این فرصت را داشتم تا با اما استون ملاقات کنم و با او و همینطور سالی فیلد در این مجموعه بازی کنم. من مرتب با امی پاسکال (از مقامات سونی پیکچرز) که به‌نوعی از شخصیت‌های کلیدی استودیو محسوب می‌شود درگیری داشتم اما درنهایت ما همدیگر را دوست داشتیم و سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم با هم ارتباط داشته باشیم تا در زمینه‌ی انتظارات دوطرفه به توافق برسیم.»

مارول استودیو و سونی اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را روز سه شنبه ۲ شهریور منتشر کردند که انتظار طرفداران برای این فیلم منجر به ثبت یک رکورد تاریخی برای این ویدیو شد. اولین تریلر این فیلم در ۲۴ ساعت اول انتشار بیش از ۳۵۵.۵ میلیون بار تماشا شده که این رکورد قبلا به فیلم Avengers: Endgame با بیش از ۲۸۹ میلیون بار تماشا در ۲۴ ساعت اول انتشار تعلق داشت.

Spider-Man: No Way Home قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذرماه) روی پرده سینما برود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده