نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸

انتشار اولین تریلر فیلم جدید و سیاه و سفید واکین فینیکس

شرکت A24 اولین تریلر فیلم C’mon C’mon با بازی واکین فینیکس را منتشر کرده است که فینیکس در این فیلم نقش یک مستندساز را بر عهده دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم C’mon C’mon منتشر شده است. شرکت A24 امروز اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که این فیلم درواقع اولین فیلم واکین فینیکس پس از فیلم Joker است. فینیکس موفق شد برای بازی در فیلم جوکر برای اولین‌بار جایزه اسکار دریافت کند. فیلم C’mon C’mon هفته گذشته در جشنواره فیلم تلیوراید نمایش داده شد و توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان را دریافت کند و در ادامه می‌توانید این تریلر را از یوتیوب A24 تماشا کنید و پس از آن شاهد پوسترهای جدیدترین فیلم واکین فینیکس باشید:

واکین فینیکس و وودی نورمن در پوسترهای فیلم C’mon C’mon

واکین فینیکس، گبی هافمن، وودی نورمن، مالی وبستر، جابوکی یانگ وایت، و اسکوت مک‌نری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم C’mon C’mon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید فینیکس بر عهده مایک میلز، کارگردان آثاری چون فیلم Thumbsucker، فیلم Beginners و فیلم 20th Century Women بوده است. هنوز تاریخی برای اکران فیلم C’mon C’mon در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود تاریخ اکران این فیلم به‌زودی مشخص شود.

فینیکس در فیلم C’mon C’mon نقش شخصیتی به‌نام جانی را بر عهده دارد که یک مستندساز است و در آخرین پروژه خود تصمیم می‌گیرد تا با کودکان سراسر ایالات متحده آمریکا در مورد وضعیت کنونی جهان مصاحبه کند. در این سفر و ماجراجویی، او قرار است با برادرزاده ۸ ساله‌اش به‌نام جسی همراه شود که رابطه شکننده‌ای در ابتدا دارند، اما باعث تحول یکدیگر خواهند شد. جانی و جسی درنهایت از لس آنجلس به نیویورک و سپس به نیواورلئان سفر می‌کنند.

واکین فینیکس هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Disappointment Blvd به کارگردانی آری استر، کارگردان فیلم Hereditary و فیلم Midsommar حضور دارد و سپس قرار است در فیلم Kitbag به‌کارگردانی ریدلی اسکات نقش ناپلئون بناپارت را بازی کند. همچنین شاید درنهایت شاهد بازگشت فینیکس برای نقش جوکر در فیلم Joker 2 نیز باشیم. علاوه‌بر اسکاری که فینیکس برای بازی در فیلم جوکر دریافت کرده، او پیش از این سه‌بار و برای بازی در فیلم Gladiator، فیلم Walk the Line و فیلم The Master نیز نامزد دریافت جایزه اسکار دشه بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده