نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۴

جدایی فیبی والر بریج از سریال آقا و خانم اسمیت آمازون به علت اختلاف نظر

فیبی والر-بریج که قرار بود یکی از نقش‌های اصلی سریال Mr. & Mrs. Smith را بازی کند، به علت اختلاف نظر از این پروژه جدا شد.

آمازون در حال ساخت سریالی براساس فیلم Mr. & Mrs. Smith است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران اصلی این سریال جدا شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که فیبی والر-بریج، بازیگر و خالق برنده جایزه امی سریال Fleabag از سریال آقا و خانم اسمیت جدا شده است. گفته می‌شود که او به‌دلیل اختلاف نظر با دونالد گلاور،‌ دیگر بازیگر، سازنده و تهیه‌کننده سریال تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته است که گلاور همچنان در سریال Mr. & Mrs. Smith حضور خواهد داشت.

گلاور که سابقه همکاری با والر بریج در فیلم Solo: A Star Wars Story داشته است، به‌عنوان بازیگر،‌ نویسنده و تهیه‌کننده در سریال آقا و خانم اسمیت حضور دارد. فرانچسکا سولین که پیش از این با گلاور در فصل‌های جدید سریال Atlanta همکاری داشته است، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و سازنده در سریال Mr. & Mrs. Smith همچنان حضور خواهد داشت. منابع نزدیک جدایی والر بریج از سریال را دوستانه توصیف کرده و گفته‌اند که این اختلاف نظر و قطع همکاری، تاثیری روی دوستی آن‌ها نگذاشته است و همچنان ادامه دارد.

دونالد گلاور و فیبی والر بریج در کنار یکدیگر برای بازسازی فیلم قدیمی برد پیت و آنجلینا جولی

در حال حاضر آمازون به‌دنبال استخدام بازیگر جانشین فیبی والر-بریج در سریال Mr. & Mrs. Smith است و این سریال کمدی اکشن همچنان قرار است در سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود. در حال حاضر مراحل نوشتن فیلمنامه سریال آقا و خانم اسمیت در جریان است و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری این سریال اکشن کمدی از سال ۲۰۲۲ آغاز شود. والر بریج هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Indiana Jones 5 است و او اخیرا در نوشتن فیلمنامه فیلم No Time to Die، جدیدترین فیلم جیمز باند نیز نقش داشته است.

همچنین والر بریج به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل پایانی سریال Killing Eve حضور خواهد داشت. علاوه‌براین، والر بریج همچنان به قرارداد چند جانبه خود با آمازون برای ساخت پروژه‌های جدید متعهد خواهد بود. گلاور هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری فصل سوم سریال Atlanta است و او همچنین قرار است پس از آن فیلم‌برداری فصل چهارم را که هم‌اکنون تمامی فیلمنامه‌های آن آماده شده، آغاز کند. پخش فصل سوم سریال آتلانتا قرار است از نیمه اول سال ۲۰۲۲ آغاز شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده