نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۷

توقف مذاکرات برادران روسو برای کارگردانی فیلم دیگری از مارول

گفته می‌شود پس از شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی به‌خاطر اکران آنلاین فیلم Black Widow، مذاکره برادران روسو هم با این شرکت برای کارگردان فیلم دیگری از مارول متوقف شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران روسو قرار بود به دنیای سینمایی مارول بازگردند، اما این اتفاق فعلا رخ نخواهد داد. وال‌استریت‌ژورنال در مقاله اخیر خود گفته است که جو و آنتونی روسو که وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: Endgame را بر عهده داشتند، در حال مذاکره با دیزنی بوده‌اند، اما پس از شکایت حقوقی اسکارلت جوهانسون از دیزنی به‌خاطر اکران آنلاین فیلم Black Widow، این مذاکرات به بن بست خورده و متوقف شده است. 

طبق گفته WSJ، در پی سیاست اخیر دیزنی برای اکران فیلم‌های آینده‌اش پس از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، برادران روسو نگران نحوه انتشار فیلم و درنهایت نحوه پرداخت دستمزد خود هستند. دیزنی طی یک سال گذشته فیلم‌هایی چون انیمیشن Raya and the Last Dragon، فیلم Black Widow، فیلم Jungle Cruise و فیلم Cruella را به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و دیزنی پلاس (با پرداخت هزینه بیشتر) اکران کرده است. همچنین دیزنی آثار دیگری مثل انیمیشن Soul و انیمیشن Luca را بدون اینکه اکران کند، مستقیما روی دیزنی پلاس پخش کرده است.

اسکارلت جوهانسون در یکی از مناظر فیلم Black Widow

در حال حاضر مشخص نیست که برادران روسو قرار بود چه فیلمی از دنیای سینمایی مارول را کارگردانی کنند، اما آن‌ها پیش از این گفته بودند آن‌ها ممکن است برای کارگردانی فیلمی با اقتباس از داستان Secret Wars به MCU بازگردند که داستانی به مراتب بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تری نسبت به رویداد Infinity Saga دارد. باتوجه‌به علاقه آن‌ها برای کارگردانی اقتباسی از جنگ‌های مخفی و همچنین آثار اخیر مارول، به‌نظر می‌رسد که شاید برادران روسو ممکن است درنهایت به آرزو خود دست پیدا کنند.

WSJ در ادامه اضافه کرد که استودیوها می‌توانند ۶۰ درصد از فروش خود از بلیط فروشی در سینما را دریافت کنند، اما دیزنی با عرضه فیلم‌های خود روی دیزنی پلاس می‌تواند بیشتر هزینه پرداختی کاربران را تصاحب کند. طبق آمار فوربس، جوهانسون در سال ۲۰۱۹ با درآمد ۵۶ میلیون دلار، پردرآمدترین بازیگر زن بوده که تنها ۳۵ میلیون دلار بابت سود فروش فیلم Avengers: Endgame دریافت کرده بود. این در حالی است که جوهانسون برای فیلم بلک ویدو تنها ۲۰ میلیون دلار از دیزنی دریافت کرده است.

برادران روسو و اسکارلت جوهانسون در پشت صحنه فیلم Avengers: Infinity War

برادران روسو پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Captain America: The Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame را برای مارول بر عهده داشته‌اند. پس از جدایی از مارول، برادران روسو فیلم Cherry با بازی تام هالند را کارگردانی کردند که این فیلم اوایل سال ۲۰۲۱ از اپل تی‌وی پلاس پخش شد. برادران روسو اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز را بر عهده داشته‌اند که فیلم‌برداری این فیلم اکشن اخیرا به پایان رسیده است. این فیلم اکشن با هزینه تولید ۲۰۰ میلیون دلار، پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس لقب گرفته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده