نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸

پایان یافتن نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال One Piece نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تصویر از به پایان رسیدن نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال لایو اکشن One Piece خبر داده است.

بهمن ۹۸ بود که نتفلیکس از در دست ساخت بودن سریالی لایو اکشن براساس انیمه One Piece خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از یک سکوت خبری نسبتا طولانی بالاخره ظاهرا قرار است این سریال لایو اکشن جلوی دوربین برود. نتفلیکس با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال One Piece خبر داده است. طبق تصویر منتشر شده، قسمت اول سریال وان پیس قرار است Romance Dawn نام داشته باشد که فیلمنامه این قسمت توسط مت اوونز و استیون مائدا نوشته شده است:

فیلمنامه قسمت اول سریال One Piece با نام Romance Dawn

نتفلیکس در توییتی دیگر از لوگو رسمی سریال One Piece پرده برداشت که در آن شاهد نوشته‌ای هستیم که می‌گوید مهم نیست چقدر یک هدف چقدر سخت یا غیر ممکن باشد، مهم این است که هرگز هدف خود را از دست ندهید. در ادامه می‌توانید لوگو سریال وان پیس را نیز مشاهده کنید:

لوگو رسمی سریال One Piece شبکه نتفلیکس

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در سریال One Piece حضور دارند. فصل اول این سریال لایو اکشن قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار یا بازیگران سریال وان پیس منتشر نشده است. مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مونکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا که وان پیس نام دارد، می‌گردند تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود.

در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را شاهد هستیم که لوفی با شخصیت‌های جالب، دولت‌هایی که فاسد هستند، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود که این مجموعه از محبوبیت زیادی برخوردار است. علاوه‌بر سریال وان پیس، نتفلیکس در حال ساخت سریال Cowboy Bebop نیز است که مدتی پیش اولین تصاویر رسمی این سریال منتشر شد. سریال کابوی بیباپ قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) از نتفلیکس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده