نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸

تمدید مستند فرمول یک نتفلیکس برای فصل چهارم

شبکه نتفلیکس از تمدید مستند Formula 1: Drive to Survive برای فصل چهارم خبر داد که فصل چهارم این مستند محبوب به فصل ۲۰۲۱ مسابقات فرمول یک خواهد پرداخت.

مستند Formula 1: Drive to Survive، یک مستند سریالی بسیار محبوب است که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود و هر فصل این مستند، به یک فصل از مسابقات فرمول یک می‌پردازد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از تمدید مستند فرمول وان برای یک فصل دیگر خبر داده است. نتفلیکس و FIA به‌صورت رسمی از تمدید مستند Formula 1: Drive to Survive برای فصل چهارم خبر دادند که فصل چهارم این مستند در اوایل سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مستند Formula 1: Drive to Survive درواقع اولین مستندی است که پشت صحنه برگزاری بزرگ‌ترین مسابقات اتومبیل‌رانی و واقعیت‌های پشت پرده آن می‌پردازد و نشان می‌دهد که تنها مبارزه برای شماره یک بودن و قهرمانی نیست، بلکه نبرد بسیاری از رانندگان برای قلب، روح و حفظ صندلی خود در این تجارت چند میلیارد دلاری است. طبق انتظار در فصل چهارم مستند Formula 1: Drive to Survive به پشت صحنه برگزاری مسابقات فصل سال ۲۰۲۱ خواهیم رفت تا ببینیم رانندگان و تیم‌ها چه تلاشی برای پیروزی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در سال ۲۰۲۱ انجام داده‌اند.

جیمز گی-ریس، تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار مستند Amy و مستند Senna، به‌همراه پاول مارتین، تهیه‌کننده مستند دیگو مارادونا، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در مستند Formula 1: Drive to Survive حضور دارند. سه فصل اول مستند فرمول یک توانسته دوبار نامزد دریافت جایزه Bafta TV Craft Award شود که یکبار هم این جایزه را برده است. در این مستند علاوه‌بر حضور رانندگان و مدیران تیم‌ها، شاهد حضور خبرنگاران نیز هستیم تا بی‌پرده‌تر در مورد وضعیت مسابقات، تیم‌ها و رانندگان فرمول یک در طول یک فصل صحبت کنند.

البته طرفداران فرمول یک می‌توانند به‌زودی شاهد پخش مستندی براساس زندگی میشائیل شوماخر، قهرمان هفت دوره مسابقات F1 باشند که مستند Schumacher در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده