نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۴

انتشار اولین تریلر فصل اول سریال The Wheel of Time آمازون

آمازون سرانجام اولین تیزر تریلر فصل اول سریال The Wheel of Time را منتشر کرد که در آن شاهد وعده یک سریال فانتزی حماسی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل اول سریال The Wheel of Time منتشر شده است. آمازون امروز بالاخره اولین تیزر تریلر فصل اول این سریال فانتزی و حماسی را منتشر کرد که در این تریلر با دنیای سریال و شخصیت‌های اصلی بیشتر آشنا می‌شویم که اولین تریلر سریال چرخ زمان وعده یک اثر حماسی فانتزی مورد انتظار را به طرفداران کتاب و این سریال‌ها می‌دهد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد پخش فصل اول سریال The Wheel of Time با انتشار سه قسمت اول از تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) از آمازون آغاز خواهد شد.

همچنین قسمت پایانی فصل اول سریال چرخ زمان در تاریخ ۲۴ دسامبر (۳ دی) از آمازون پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل اول سریال The Wheel of Time را ازطریق یوتیوب آمازون تماشا کنید و در ادامه شاهد تصویر جدید سریال چرخ زمان باشید که در این تصویر، شخصیت مورین با بازی رزمند پایک قابل مشاهده است:

رزمند پایک در نقش مورین در حال تماشا رودخانه در سریال The Wheel of Time

رزمند پایک، جاشوا استرادوفسکی، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز، بارنی هریس، مادلین مدن، دنیل هنی، مایکل مک‌الاتون، آلوارو مورته، ماریا دویل کندی، داریل مک‌کارمک، پریانکا بوس، حامد انیماشون، یوهان مایرز و امانوئل ایمانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Wheel of Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریف جودکینز، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال چرخ زمان حضور دارد.

سریال The Wheel of Time داستان مورین با بازی رزمند پایک را که از سازمان آیس سادای است، دنبال می‌کند که به‌همراه گروهی از افرادی که معتقد به تناسخ شخصی هستند، راهی یک سفر و ماجراجویی می‌شود. این گروه اعتقاد دارند که موجب نجات یا نابودی بشریت خواهند شد. سریال چرخ زمان اقتباسی از رمانی فانتزی و تحسین شده به همین نام اثر رابرت جوردن است که تاکنون ۱۵ جلد از این کتاب نوشته و منتشر شده است.

بخشی از این کتاب‌ها درواقع پیش درآمد این مجموعه هستند. همچنین پس از فوت جوردن در سال ۲۰۰۷، برندن سندرسون رمان‌ها باقی‌مانده را به پایان رسانده است. همچنین مدتی پیش سریال چرخ زمان برای فصل دوم نیز تمدید شد که مدتی می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم این سریال فانتزی آغاز شده است. انتظار می‌رود به‌زودی اولین تریلر فصل اول سریال The Wheel of Time نیز منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده