نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

انتشار اولین تریلر فیلم اکشن جدید نتفلیکس با بازی دواین جانسون و رایان رینولدز

نتفلیکس اولین تریلر فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم اکشن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Red Notice منتشر شده است. نتفلیکس امروز بالاخره اولین تریلر این فیلم اکشن و فوق‌العاده مورد انتظار خود را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد تصاویر زیادی از صحنه‌های اکشن فیلم، محیط‌های متنوع و همچنین شوخی‌های مختلف هستیم. طبق توصیفات منتشر شده از این فیلم بلاک‌باستری نتفلیکس، این فیلم کمدی اکشن قرار است داستان یک دزدی را که در آن شخصیت دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز حضور دارند، دنبال کند.

در فیلم اعلان قرمز دواین جانسون نقش جان هارتلی، مامور اینترپل را بازی می‌کند که وظیفه دارد تا بهترین دزد آثار هنری در جهان را دستگیر کند. نام فیلم Red Notice درواقع اشاره‌ای به جدی‌ترین اخطارهای سازمان اینترپل دارد که مربوط‌به دستگیری مجرمان تحت تعقیب است. گل گدوت نیز نقش بزرگ‌ترین دزد آثار هنری در جهان به‌نام بیشاپ را بر عهده دارد و رینولدز نقش نولان بوث، بزرگ‌ترین حقه‌باز و کلاهبردار جهان را بازی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Red Notice را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

رایان رینولدز در نقش نولان بوث در فیلم Red Notice

دواین جانسون، رایان رینولدز، گل گدوت، ریتو آریا و کریس دایامانتوپولوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Red Notice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Red Notice بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers بوده است که پیش از این با جانسون در فیلم Central Intelligence و فیلم Skyscraper همکاری کرده بود. مارشال تربر همچنین در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی فیلم The Division را نیز بر عهده گرفته است. 

فیلم Red Notice قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود. همچنین این فیلم اکشن کمدی قرار است به‌صورت محدود در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در سینماهای منتخب نیز اکران شود. فیلم Red Notice با بودجه‌ای در حدود ۱۳۰ میلیون دلار تولید شده که یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس است. نتفلیکس امیدوار است تا با موفقیت احتمالی این فیلم، یک مجموعه اکشن و کمدی جدید را ایجاد کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده