نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۲

حضور شاون مندز در تیم تولید سریال Life is Strange

شاون مندز، خواننده برجسته کانادایی پس از توافق با لجندری به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به تیم ساخت سریال Life is Strange اضافه شده است.

پس از ساخت و عرضه بازی Life is Strange که با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شد، در مرداد ۹۵ ساخت سریالی لایو اکشن براساس این بازی محبوب تایید و اعلام شد، اما از آن زمان دیگر اخبار بیشتری از سریال Life is Strange منتشر شد و حتی بسیاری تصور کردند که ساخت این سریال لایو اکشن در خفا لغو شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان تازه‌ای به این پروژه بخشیده شده است. به‌تازگی بخش تلویزیونی لجندری با شاون مندز، خواننده برجسته کانادایی برای همکاری در سریال Life is Strange به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

شاون مندز

مندز قرار است به‌همراه اندرو گرتلر از شرکت Permanent Content، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Life is Strange با لجندری و dj2 Entertainment همکاری کند. بخشی از نقش شرکت Permanent Content در این سریال نظارت روی موسیقی آن است. همچنین Anonymous Content نیز به تیم ساخت این سریال اضافه شده که پیش از این در ساخت سریال‌هایی چون سریال True Detective و سریال Thirteen Reasons Why نقش داشته است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از سریال Life is Strange از جمله شبکه پخش‌کننده و داستان سریال در دسترس نیست.

برخلاف بازی‌های معمول مثل شوتر و نقش‌آفرینی، بازی Life is Strange درواقع یک اثر ماجراجویی و داستان محور است که در آن قهرمانان داستان دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند و در آن باید با چالش‌های واقعی زندگی، روابط و احساسات واقعی مواجه شوند و در پایان تصمیم‌های سختی باید بگیرند و با عواقب تصمیمات و کارهای خود مواجه شوند. بازی Life is Strange توسط دونت‌ناد تولید و در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که داستان مکس را دنبال می‌کرد که توانست با قدرتی که به‌دست آورده، زندگی کلویی پرایس، بهترین دوستش که سال‌ها او را ندیده بود، نجات دهد.

نمایی از بازی Life is Strange

مکس و کلویی در این بازی به‌دنبال یافتن ریچل امبر بودند که به‌طرز عجیبی ناپدید شده است. در ادامه بازی Life is Strange: Before the Storm که پیش درآمد قسمت اول بود و توسط دک ناین تولید شده، در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که تمرکز این نسخه روی کلویی و ریچل بود. در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ نیز قسمت‌های مختلف بازی Life is Strange 2 عرضه شد که بازیکن را در نقش شان دیاز قرار می‌دهد که پس از یک اتفاق تلخ به‌همراه دنیل،‌ برادرش مجبور به ترک خانه‌اش از سیاتل می‌شود و حالا یک سفر جاده‌ای برای فرار به مکزیک را آغاز کرده است.

بازی Life is Strange: True Colors، جدیدترین نسخه بازی Life is Strange است که این بازی در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلتفرم‌های گوگل استیدیا، پی‌سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده