نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

حضور مارتین فریمن و شخصیت آیرون هارت در تصاویر جدید فیلم Black Panther 2

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است که در آن شاهد حضور مارتین فریمن و شخصیت آیرون هارت هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever همچنان به‌صورت همزمان در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا و شهر بوستون در جریان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther 2 منتشر شده است. در بخش اول این تصاویر که توسط جاست‌جرد منتشر شده، شاهد بازگشت مارتین فریمن در نقش اورت راس هستیم که حالا ظاهر بسیار متفاوت‌تری نسبت به فیلم قبلی پیدا کرده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

درواقع مارتین فریمن که نقش مامور CIA را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد، پس از سه سال به این مجموعه بازگشته است. مدتی پیش بود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو حضور دومینیک تورن، بازیگر نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون هارت را در دنباله فیلم Black Panther تایید کرد و حالا در تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever شاهد حضور تورن هستیم که البته اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌توانیم برای اولین‌بار شاهد حضور ریری ویلیامز در اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول باشیم:

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز در حال پیاده روی در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است. مدتی پیش با خبر شدیم که لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در پشت صحنه فیلم در بوستون مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، اما مدت کوتاهی بعد از بیمارستان مرخص شد.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین فیلم بلک پنتر موفق شد نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود و ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی صحنه دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده