نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۴

حضور مگان فاکس در فیلم Expendables 4 با بازی سیلوستر استالونه

مگان فاکس جدیدترین عضو در میان افراد سیلوستره استالونه در قسمت چهارم فیلم Expendables است که توسط لاینزگیت رسماً تأیید شده است.

مگان فاکس که بیشتر با فیلم‌های Transformers و Teenage Mutant Ninja Turtles دارد، در این مدت مشغول بازی در فیلم‌هایی همچون Till Death و Night Teeth بوده و صحبت‌های اخیر او درباره رفتار رسانه‌ها با او و تجربیات تلخی که به‌عنوان یک بازیگر بسیار جوان در هالیوود سپری کرده، سروصدای زیادی را ایجاد کرده است. حالا او به‌عنوان جوان‌ترین عضو در میان بازیگران قسمت جدید Expendables شناخته می‌شود و قرار است که در این فیلم اکشن و هیجان انگیز نقش آفرینی کند.

از دیگر بازیگرانی که برای Expendables 4 تأیید شدند، باید به چهره‌های آشنایی همچون جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچر و البته سیلوستره استالونه اشاره کرد که به‌همراه افراد جدیدی مانند تونی جا و 50Cent در جمع بازیگران این فیلم اکشن حضور خواهند داشت. این فیلم توسط اسکات واف کارگردانی شده که قبلاً آثاری همچون Need for Speed و Acts of Valor را کارگردانی کرده است.

مگان فاکس بازیگر بی مصرف ها

اما به‌نظر می‌رسد که قرار نیست تری کروز در این فیلم بازگردد. کروز در سال‌های اخیر بیشتر با سریال Brooklyn NineNine و برنامه‌ی America's Got Talent شناخته شده و در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که به‌دلیل اتهاماتی که از سوی آوی لرنر، تهیه‌کننده این مجموعه به او نسبت داده شده، در فیلم‌های بعدی این سری حضور نخواهد یافت.

مجموعه فیلم‌های The Expendables اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، جایی که سیلوستره استالونه تصمیم گرفت تعدادی از بزرگ‌ترین ستاره‌های آثار اکشن دهه ۸۰ُ، ۹۰ و ۲۰۰۰ را دور هم جمع کرده و اثری اکشن و هیجان انگیز با الگوبرداری از فیلم‌های دهه هشتادی بسازد.

در اولین قسمت بی‌مصرف‌ها، چهره‌هایی همچون آرنولد شوارزنگر، جت لی، میکی رورک و بروس ویلیس نیز حضور داشتند. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۸۰ میلیون دلاری خود حدود ۲۷۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و همین فروش خوب امکان ساخت فیلم دوم را فراهم ساخت و قسمت دوم نیز با بودجهٔ ۱۰۰ میلیون دلاری، ۳۰۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.  آخرین قسمتی که از سری بی‌مصرف‌ها منتشر شده مربوط‌به سال ۲۰۱۴ است که ضعیف‌ترین عملکرد را در میان سایر قسمت‌های این مجموعه داشت.

استالونه از سال ۲۰۱۸ خبر از ساخت Expendables 4 داده و اعلام کرده بود که کار این مجموعه هنوز به پایان نرسیده است. Expendables 4 هنوز تاریخ اکرانی ندارد. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده