نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

ساخت دنباله فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت

والت دیزنی سرانجام به‌صورت رسمی به ساخت فیلم Jungle Cruise 2 با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت چراغ سبز نشان داده است.

ماه گذشته بود که فیلم Jungle Cruise در سالن‌های سینما و همچنین ازطریق Premier Access روی دیزنی پلاس اکران شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم اکشن کمدی قرار است ساخته شود. والت دیزنی سرانجام به ساخت فیلم Jungle Cruise 2 چراغ سبز نشان داده است که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت دواین جانسون در نقش فرانک ولف و امیلی بلانت در نقش دکتر لیلی هیوتون باشیم.

همچنین مایکل گرین برای نوشتن فیلمنامه فیلمنامه دنباله فیلم Jungle Cruise باز خواهد گشت. علاوه‌براین، انتظار می‌رود ژاومه کویت-سرا برای کارگردانی این فیلم کمدی اکشن بازگردد. این در حالی است که اخیرا فروش فیلم گشت‌ و‌ گذار در جنگل از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی عبور کرده است تا این فیلم به پنجمین فیلمی تبدیل شود که در سال ۲۰۲۱، مجموع فروش آن از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا عبور می‌کند. 

دواین جانسون و امیلی بلانت در یک قایق در رودخانه در فیلم Jungle Cruise

همچنین مجموع فروش جهانی فیلم Jungle Cruise به بیش از ۱۸۷ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. این فیلم کمدی پس از دریافت نقدهای متوسط و مثبت از سوی منتقدان، با افتتاحیه ۳۵ میلیون دلار کار خودش را در گیشه آغاز کرد. همچنین دیزنی اعلام کرد که این فیلم اکشن بیش از ۳۰ میلیون دلار در سه روز اول پخشش روی دیزنی پلاس ازطریق Premier Access فروش کرده است.  فیلم گشت‌و‌گذار در جنگل همچنین توانست سینمااسکور A- را از تماشاگران دریافت کند.

فیلم Jungle Cruise داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های شفابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیب آلمانی خود نیز مواجه شوند. دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده