نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶

مشخص شدن تاریخ پخش فصل سوم سریال You نتفلیکس

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه تاریخ پخش فصل سوم سریال You را تایید و اعلام کرده است.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل سوم سریال You تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم سریال تو در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. قابل انتظار است فصل سوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. همچنین نتفلیکس یک تیزر تریلر کوتاه از فصل سوم سریال You نیز منتشر کرده که در طول این ویدیو ظاهرا جو در حال پختن یک کیک تولد برای پسرش است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل سوم سریال You از جایی آغاز می‌شود که جو و لاو کوئین ازدواج کرده و حالا صاحب یک پسر به‌نام هنری شده‌اند و در حال بزرگ کردن فرزند خود در شمال غربی کالیفرنیا هستند. بااین‌حال، زندگی این دو نفر پس از علاقه‌مندی جو به زن جدیدی که در همسایه آن‌ها است، پیچیده‌ می‌شود؛ به‌خصوص زمانی‌که او متوجه می‌شود لاو کویین، همسرش چقدر او را درک می‌کند. پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل سوم سریال You بازگشته‌اند.

تاتی گابریل در نقش مارین (همسایه جدید جو و لاو)، دیلن آرنولد، سافرون باروز، میکلا مک‌کانوس، شانون چان-کنت، بن مل، کریستوفر اوشی، کریستوفر شان، برایان سافی، مکنزی آستین، آیلت زورر، جک فیشر، اسکات اسپیدمن، تراویس ون وینکل و شالیتا گرانت دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال You حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز بازگشته‌اند. 

سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به‌نام You و Hidden Bodies اثر کارولین کپنس تولید شده است. هر فصل براساس یک کتاب تولید شده بود و حالا فصل سوم نیز براساس رمان You Love Me تولید شده است. بااین‌حال، مشخص نیست که فصل سوم سریال You چقدر به خط داستانی فصل سوم وفادار است. البته پیش از این گمبل از وجود تفاوت میان کتاب سوم و فصل سوم سریال تو خبر داده بود که قبلا در فصل دوم نیز طرفداران شاهد این موضوع بودند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده