نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹

ساخت یک سریال کمدی درباره بازی League of Legends

سازندگان سریال American Vandal اثری جدید در مورد بازی‌های ویدیویی برای پارامونت پلاس تولید خواهند کرد.

تونی یاسندا و دن پرالت قرار است سریال مستندنمایی (Mockumentary) جدید درباره ورزش‌های الکترونیک بسازند، این سریال Players (بازیکنان) نام دارد و برای پارامونت پلاس تولید خواهد شد. اثر مذکور درباره یک تیم حرفه‌ای از بازیکنان بازی League of Legends است که می‌خواهند پس از چند ناکامی، برای اولین‌بار به مقام قهرمانی در ورزش‌های الکترونیک دست پیدا کنند. در توضیحات این مستند چنین آمده: «آن‌ها برای برنده شدن به شگفتی خود نیاز دارند، یک بازیکن سال اولی ۱۷ ساله و بازیکن پیشکسوت ۲۷ ساله‌شان [باید] خودخواهی خود را کنار بگذارند و با یکدیگر همکاری کنند.»

Players قرار است یک پارودی (نقیضه) از ورزش‌های الکترونیک باشد. تونی یاسندا کارگردانی این مستندنمای سریالی را برعهده دارد، جو فارل و مایکی فرا نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت مستندنمای مذکور دست خواهند داشت. استودیو Riot Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی League of Legends نیز یکی از تهیه‌کننده‌های مستندنمای حاضر خواهد بود. تونی یاسندا و دن پرالت، سازندگان Players‌، سابقه ساخت سریال American Vandal را دارند.

این سریال که پارودیِ ژانر جنایات واقعی است به وقایع عجیب یک دبیرستان می‌پردازد، American Vandal در دو فصل پخش شده و محصول نتفلیکس است. یاسندا و پرالت پیش از این نیز مستندنمای دیگری براساس مجموعه Thirty For Thirty محصول ESPN ساخته‌اند. بازی ویدیویی League of Legends یکی از پرطرفدارترین بازی‌های حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک به‌شمار می‌رود. هرساله لیگ‌ها و رقابت‌های مختلفی با محوریت این بازی برگزار می‌شود، در این رقابت‌ها تیم‌های مختلفی از سرتاسر جهان برای کسب عنوان قهرمانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

شما کاربران زومجی درباره بازی League of Legends و ساخته‌شدن یک مستندنمای طنز از این بازی چه نظری دارید؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده