نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴

احتمال حضور یک شخصیت جایزه بگیر محبوب دنیای جنگ ستارگان در سریال بوبا فت

طبق شایعات منتشر شده، در سریال The Book of Boba Fett ممکن است شاهد حضور شخصیت محبوب کد بین که یک جایزه بگیر است، باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از شخصیت‌های جایزه بگیر محبوب دنیای جنگ ستارگان ممکن است در سریال The Book of Boba Fett حضور داشته باشد. طبق خبری که LRM Online منتشر کرده، شخصیت کد بین که یک جایزه بگیر است و برای اولین‌بار در انیمیشن Star Wars: The Clone Wars معرفی شده بود، ممکن است در سریال Boba Fett حضور پیدا کند و با بوبا فت مواجه شود. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی ممکن است نقش کد بین را بر عهده داشته باشد.

بااین‌حال، پیش از این نیز شاهد حضور نسخه لایو اکشن برخی از شخصیت‌های سریال Star Wars: The Clone Wars مثل آسوکا تانو و و بو کاتان در سریال The Mandalorian بودیم و بدون شک بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان منتظر بازگشت کد بین در سریال مندلورین یا یکی از سریال‌های اسپین‌آف این مجموعه محبوب بودند. پیش از این شایعات مواجه شدن بوبا فت با چند دوست قدیمی و چهره آشنا در سریال The Book of Boba Fett منتشر شده بود.

کد بین در سریال Star Wars: The Bad Batch

کد بین در واقع منتور و راهنما بوبا فت بوده است. همچنین شخصیت کد بین در سریال Star Wars: The Bad Batch نیز حضور داشت که در یک قسمت با فنک شند مواجه شد و بدین ترتیب حضور کد بین در سریال Boba Fett می‌تواند منطقی باشد. اواخر آذر گذشته بود که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian به پایان رسید که در پایان شاهد تایید ساخت سریالی براساس شخصیت بوبا فت بودیم. 

تمورا موریسون برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بوبا فت در این سریال باز خواهد گشت که قابل انتظار است شاهد بازگشت مینگ-نا ون در نقش فنک شاند نیز باشیم. بااین‌حال، از زمان معرفی سریال Boba Fett اطلاعات بسیاری کمی از آن منتشر شده و تنها می‌دانیم که تولید سریال به پایان رسیده است. موریسون مدتی پیش تایید کرد که رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف را بر عهده داشته‌اند.

همچنین گفته می‌شود سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction نیز یک قسمت از سریال بوبا فت را کارگردانی کرده است. سریال The Book of Boba Fett برای انتشار در دسامبر امسال (آذر یا دی) در نظر گرفته شده است. جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده دارند. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده