نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

تمدید سریال Cobra Kai برای فصل پنجم

نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال Cobra Kai برای فصل پنجم خبر داده است. فصل چهارم این سریال محبوب در اواخر سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درحالی‌که طرفداران منتظر پخش فصل چهارم سریال Cobra Kai هستند، نتفلیکس از تمدید زودهنگام این سریال محبوب برای یک فصل دیگر خبر داده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال کبرا کای هم‌اکنون برای فصل پنجم نیز تمدید شده است و مراحل تولید فصل پنجم این سریال اکشن قرار است از پاییز امسال در آتلانتا در ایالت جورجیا آغاز شود. اگرچه این تمدیدی زودهنگام است، اما باتوجه‌به محبوبیت سه فصل اول سریال Cobra Kai روی نتفلیکس، این اتفاق نمی‌تواند خیلی غافلگیر‌کننده باشد.

رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماه خرداد گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه یوتیوب در نظر ندارد تا سریال Cobra Kai را برای یک فصل دیگر تمدید کند و بنابراین پس از فصل سوم، این سریال لغو خواهد شد. پس از آن نتفلیکس حق پخش این سریال را خریداری و اعلام کرد که فصل سوم این سریال در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

سریال Cobra Kai

سه فصل اول سریال Cobra Kai از جمله پر بیننده‌ترین برنامه‌های اورجینال شبکه نتفلیکس هستند که آمار درخشانی تاکنون داشته‌اند. داستان سریال سال‌ها پس از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته شکست داد و خود جایزه برنده را دریافت کرد، جریان دارد که هر دو این مبارزان با هنرهای رزمی رشد و مسیر‌های متفاوت و جدیدی را در زندگی برای خود انتخاب و دنبال کرده‌اند.

با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی در زمینه خانواده، زندگی حرفه‌ای و کاری، برسد. بااین‌حال، جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او به‌شدت به‌دنبال این است که محبوبیت و شکوهی را که در زمان گذشته داشت دوباره به‌دست بیاورد. او دوباره آموزشگاه کوچک کاراته خود را که در گذشته آن را اداره می‌کرد باز کرد و مشغول به آموزش کاراته شد. جان هورویتس، جاش هلد و هیدن اسلوسبرگ، وظیفه ساخت سریال Cobra Kai را بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده