نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

مشخص شدن کارگردان جدید فیلم The Old Guard 2 با بازی شارلیز ترون

جینا پرینس-بایدوود قرار نیست برای کارگردانی فیلم The Old Guard 2 با بازی شارلیز ترون بازگردد و حالا نتفلیکس کارگردان جدید این فیلم را مشخص کرده است.

تابستان سال گذشته بود که فیلم The Old Guard از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران قرار بگیرد. در ادامه در اوایل سال ۲۰۲۱ نتفلیکس به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدیدی قرار است فیلم The Old Guard 2 را کارگردانی کند. جینا پرینس-بایدوود، کارگردان قسمت اول فیلم اولد گارد رسما اعلام کرد که برای کارگردانی دنباله فیلم The Old Guard باز نخواهد گشت، اما همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم اکشن حضور خواهد داشت.

ویکتوریا ماهونی

همچنین نتفلیکس از استخدام ویکتوریا ماهونی، کارگردان فیلم Yelling to the Sky و برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Grey's Anatomy، سریال American Crime، سریال Power، سریال I Am the Night، سریال You و سریال Lovecraft Country برای کارگردانی فیلم The Old Guard 2 خبر داد. ماهونی پیش از این سابقه حضور به‌عنوان دستیار کارگردان در فیلم Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker نیز در کارنامه خود داشته است.

طبق انتظار شارلیز ترون برای بازی در نقش اندی در این فیلم اکشن باز خواهد گشت. همچنین قابل انتظار است شاهد بازگشت کیکی لین، ماتیاس اسخونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، چیویتل اجیوفور و ورونیکا انگو در قسمت دوم فیلم The Old Guard نیز باشیم. دلیل جدایی جینا پرینس-بایدوود از این فیلم نیز تداخل برنامه تولید فیلم با فیلم The Woman King که کارگردانی آن را بر عهده دارد، عنوان شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Old Guard 2 قرار است از بهار ۲۰۲۲ آغاز شود.

انتظار می‌رود فیلم The Old Guard 2 در سال ۲۰۲۳ از شبکه نتفلیکس پخش شود. جینا پرینس-بایدوود وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.


منبع TheRonin
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده