نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۳

مشخص شدن اولین بازیگران فیلم جدید شیر شاه

دیزنی در حال ساخت فیلمی پیش درآمد براساس فیلم The Lion King است و حالا صداپیشگان شخصیت موفاسا و اسکار در این فیلم لایو اکشن مشخص شده است.

مهر سال گذشته بود که والت دیزنی از در دست ساخت بودن پیش درآمد فیلم The Lion King خبر داد و اعلام کرد که بری جنکینز، کارگردان فیلم Moonlight وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین صداپیشگان فیلم جدید شیر شاه مشخص شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کلوین هریسون جونیور، بازیگر فیلم Waves، سریال Godfather of Harlem و فیلم The Trial of the Chicago 7 به‌همراه آرون پیرس، بازیگر آثاری چون سریال Krypton، سریال The Underground Railroad و فیلم Old، دو بازیگری هستند که قرار است در قسمت پیش درآمد فیلم The Lion King به صداپیشگی بپردازند. 

کلوین هریسون جونیور و آرون پیرس

پیرس قرار است صداپیشگی موفاسا را بر عهده داشته باشد و همچنین وظیفه صداپیشگی شخصیت تاکا که بیشتر با نام اسکار شناخته می‌شود، بر عهده هریسون جونیور خواهد بود. طبق گفته ددلاین انتظار می‌رود در طول فرایند استخدام بازیگران فیلم The Lion King 2، شاهد حضور نام‌های بزرگی نیز باشیم. همچنین جف نیثنسن که وظیفه نوشتن قسمت اول فیلمنامه فیلم شیر شاه را بر عهده داشته بود، برای نوشتن فیلمنامه دنباله آن باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات دنباله یا در اصل پیش درآمد فیلم The Lion King در دسترس نیست.

مقاله‌ مرتبط:

اما ددلاین پیش از این فاش کرده بود که این فیلم لایو اکشن قرار است به گذشته شخصیت‌ها از جمله منشا داستانی موفاسا بپردازد و یک دنباله مستقیم برای قسمت اول نیست. جنکینز پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و همچنین او برای نوشتن فیلمنامه فیلم Moonlight توانسته جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند. علاوه‌بر فیلم مونلایت، جنکینز وظیفه کارگردانی فیلم Medicine for Melancholy، فیلم If Beale Street Could Talk و وظیفه ساخت و کارگردانی سریال The Underground Railroad برای شبکه آمازون را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Lion King در تابستان سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود، اما این فیلم لایو اکشن که بازسازی براساس انیمیشن والت دیزنی به همین نام است، موفق شد بیش از ۱.۶۵۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۵۴۳.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۱۱۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بدین ترتیب فیلم شیر شاه به پر فروش‌ترین فیلم لایو اکشن دیزنی که براساس انیمیشن‌های آن تولید شده، تبدیل شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده