نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

مشخص شدن مکان تولید فیلم جدید زک اسنایدر و نتفلیکس

فیلم Beverly Hills Cop 4 با بازی ادی مورفی و فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر که هر دو فیلم از نتفلیکس پخش خواهند شد، قرار است در ایالت کالیفرنیا فیلم‌برداری شوند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲۳ فیلم جدید قرار است با دریافت کمک هزینه در ایالت کالیفرنیا فیلم‌برداری شوند که در بین آن نام دو فیلم جدید نتفلیکس نیز دیده می‌شود. فیلم Beverly Hills Cop 4 با بازی ادی مورفی و فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر که هر دو توسط نتفلیکس تولید و پخش خواهند شد، قرار است در ایالت کالیفرنیا جلوی دوربین بروند. در بین این ۲۳ فیلم، شاهد ۱۰ فیلم استودیویی و ۱۳ فیلم مستقل هستیم. ۹ فیلم از این ۲۳ فیلم دارای بودجه ۱۰ میلیون دلار یا کمتر هستند.

اما قابل انتظار است که فیلم Beverly Hills Cop 4 و فیلم Rebel Moon بخشی از این فیلم‌ها نباشند و درواقع دارای بودجه بزرگی باشند. ساخت فیلم Beverly Hills Cop IV از اواسط دهه ۹۰ میلادی آغاز شده بود و برای مدت طولانی توسعه این فیلم اکشن در شرایطی نامشخص و مبهم قرار گرفته بود. درنهایت در سال ۲۰۱۶ عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی را بر عهده گرفتند.

فیلم Beverly Hills Cop

البته ال عربی و فلاح پیش از اینکه سکان کارگردانی فیلم Bad Boys For Life را بر عهده بگیرند، قرار بود فیلم Beverly Hills Cop 4 را کارگردانی کنند و اکنون آن‌ها وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند و در حال حاضر مشخص نیست که شاهد حضور آن‌ها روی صندلی کارگردانی قسمت جدید فیلم Beverly Hills Cop خواهیم بود یا شخص دیگری جانشین آن‌ها خواهد شد. پس از موفقیت فیلم Army of the Dead، حالا اسنایدر در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی و حماسی به‌نام Rebel Moon را بر عهده گرفته است. 

شی هتن، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم John Wick 3 به‌همراه کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde و فیلم 300 در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسنایدر کمک خواهند کرد. همچنین اسنایدر به‌همراه جانستاد روی داستان فیلم Rebel Moon نیز کار کرده‌اند. فیلم Rebel Moon یک اثر ماجراجویی و بزرگ فانتزی توصیف شده که تمرکز آن روی یک زن جوان و مرموز خواهد بود. او توسط یک قبیله صلح‌جو مامور شده تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از این قبیله دربرابر حملات قریب الوقوع یک نظام استبدادی پیدا و استخدام کند.

فیلم ماه یاغی با الهام از دنیای Star Wars و کارهای آکیرا کوروساوا قرار است برای نتفلیکس ساخته شود. گفته می‌شود که اسنایدر در ابتدا در سال ۲۰۱۲ و پیش از این خریداری شدن لوکاس‌فیلم توسط دیزنی، پروژه ساخت این فیلم را در نظر داشت که اتفاقات آن قرار بود در دنیای جنگ ستارگان جریان داشته باشد. تولید از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و در حال حاضر حضور بازیگری در این فیلم تایید نشده است. همچنین اسنایدر قرار است فیلم Army of the Dead 2 را نیز کارگردانی کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده