نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

بستری شدن بازیگر فیلم Black Panther 2 پس از مصدومیت در پشت صحنه تولید

لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری پس از مصدومیت در پشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever به بیمارستان منتقل شده است.

از ماه تیر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری پس از مصدومیت در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther 2 به بیمارستان منتقل شده است. طبق گفته منابع نزدیک به ددلاین، در جریان فیلم‌برداری شبانه دنباله فیلم Black Panther در شهر بوستون، لتیشیا رایت به‌دلیل حادثه‌ای که با یک دستگاه بدلکاری داشت، دچار جراحات جزئی شده است.

گفته می‌شود که برای بررسی‌های بیشتر و مراقبت از او، رایت به بیمارستانی در شهر بوستون منتقل شد و مدت کوتاهی بعد از بیمارستان نیز مرخص شده است. منابع نزدیک می‌گوید که این حادثه جزئی بوده و تاثیری روی فیلم‌برداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever نخواهد گذاشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما دو تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم در بوستون منتشر شده که در آن شاهد حضور لتیشیا رایت در نقش شوری و دانای گوریرا در نقش اوکویه هستیم و در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

لتیشیا رایت در نقش شوری و دانای گوریرا در نقش اوکویه  در پشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لتیشیا رایت در نقش شوری و دانای گوریرا در نقش اوکویه در حال خواندن فیلمنامه درپشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این در حالی است که اخیرا کوین فایگی، رئیس مارول استودیو حضور دومینیک تورن، بازیگر نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون هارت را در دنباله فیلم Black Panther تایید کرده است. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین فیلم بلک پنتر موفق شد نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود و ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی صحنه دریافت کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده