نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

پرداختن به ریشه سازمان جاسوسی کینگزمن در تریلر جدید فیلم Kingsman

استودیو قرن بیستم و دیزنی تریلر جدیدی از فیلم The King’s Man را منتشر کردند که در آن تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم اکشن کمدی نمایش داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The King’s Man منتشر شده است. این تریلر درواقع یک تریلر Red Band از این فیلم اکشن کمدی فوق‌العاده مورد انتظار است که در طول آن تصاویر جدیدی از اتفاقات قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman نمایش داده می‌شود که مانند نمایش‌های گذشته، به ریشه و گذشته سازمان جاسوسی کینگزمن می‌پردازد. همچنین در طول تریلر جدید فیلم The King’s Man به تاریخ اکران آن دوباره تاکید می‌شود و به‌نظر می‌رسد که این فیلم کمدی اکشن بالاخره قرار است اکران شود.

شخصیت رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که هر دو در جنگ جهانی اول نیز شرکت داشته‌اند. سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود و جان میلیون‌ها نفر را نجات دهند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم The King’s Man را ازطریق یوتیوب استودیوی قرن بیستم مشاهده کنید و در ادامه شاهد پوستر جدید فیلم کینگزمن نیز باشید.

پوستر جدید فیلم The King’s Man

هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران شود. طبق خلاصه داستان فیلم، درحالی‌که گروهی از بدترین ظالمان تاریخ و مغز‌های متفکر جنایتکاران دور هم جمع می‌شوند تا برای نابودی میلیون‌ها نفر برنامه‌ای را طراحی و اجرا کنند، یک نفر باید برای مقابله با آن‌ها با زمان مسابقه دهد. قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman قرار است به ریشه اولین سازمان اطلاعاتی مستقل بپردازد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده