نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

نقش آفرینی جیک جیلنهال در اقتباس سینمایی جدید از آثار خالق مردگان متحرک

جیک جیلنهال به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده قرار است در اقتباس سینمایی کمیک Oblivion Song، اثر رابرت کرکمن حضور داشته باشد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس سینمایی براساس کمیک Oblivion Song در دست ساخت است و حالا شاهد حضور یک بازیگر مشهور در این پروژه هستیم. جیک جیلنهال پس از توافق با برایان الیور و بردلی فیشر از شرکت New Republic Pictures، به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده به اقتباس سینمایی این کمیک که اثری از رابرت کرکمن است، اضافه شده است. این فیلم قرار است با همکاری استودیو فیلمسازی Nine Stories که به جیلنهال و ریوا مارکر تعلق دارد، ساخته شود و قراردادی چند جانبه بین این دو شرکت نیز امضا شده است.

همچنین کرکمن، دیوید آلپرت، برایان فارست و شان فارست نیز از شرکت Skybound Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Oblivion Song حضور دارند. کرکمن کمیک Oblivion Song را با همکاری طراحی به‌نام لورنزو دی فلیچی در سال ۲۰۱۸ خلق و معرفی کرد که اتفاقات آن یک دهه پس از اینکه ۳۰۰ هزار شهروند فیلادلفیا ناگهان در یک رویداد فاجعه‌بار به‌نام Oblivion ناپدید شدند، جریان دارد. دولت تمام تلاش خود را برای بازیابی این شهروندان به کار گرفت، اما پس از سال‌ها تسلیم شدند.

کمیک Oblivion Song

بااین‌حال، فردی به‌نام نیتن کول تسلیم نشده و سفرهایی روزانه را برای یافتن افراد گمشده انجام می‌دهد. مارکر در بیانیه منتشر شده گفت: «وقتی با یک رویداد فاجعه‌بار که برای همیشه زندگی ما را تغییر می‌دهد، روبه‌رو می‌شویم، چه انتخابی را برای نجات یافتن و زنده ماندن انجام خواهیم داد؟ کرکمن در کمیک Oblivion Song کاری مشابه The Walking Dead و Invincible انجام داده و این مجموعه نیز پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه بسیار سرگرم کننده را دارد و همچنین فرصت مناسبی برای کشف و یافتن پاسخ سوالات مهم و بزرگ در سطح جهانی است.»

جیلنهال که پیش از این یک‌بار و برای بازی در فیلم Brokeback Mountain نامزد دریافت جایزه اسکار شده، طی سال جاری انیمیشن Spirit Untamed را در کارنامه خود داشته و در ادامه شاهد حضور او در فیلم The Guilty به کارگردانی آنتوان فوکوآ و فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی خواهیم بود. او همچنین قرار است در سریال The Son به کارگردانی و تهیه‌کنندگی دنی ویلنوو بازی کند. علاوه‌براین، جیلنهال قرار است در فیلم The Division نیز حضور داشته باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده