نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

انتشار اولین تصویر از فیلم جدید واکین فینیکس

به‌تازگی اولین تصویر از واکین فینیکس در فیلم سینمایی C'mon C'mon به‌دست رسیده است.

فیلم سینمایی C'mon C'mon به کارگردانی مایک میلز و بازی واکین فینیکس محصول شرکت A24 است که در جشنواره فیلم نیویورک رونمایی خواهد شد. واکین فینیکس در این فیلم ایفای نقش مستندسازی به‌نام جانی را بازی می‌کند که مسئولیت نگه‌داری از خواهرزاده‌اش را برعهده دارد. جانی و خواهرزاده‌اش در سفری جاده‌‌ای باهم همراه می‌شوند و طی این سفر رابطه‌ای صمیمی و غیرمنتظره بین ایشان شکل می‌گیرد.

واکین فینیکس در این فیلم با وودی نرومن، گبی هافمن و جابوکی یانگ-وایت هم‌بازی است. تاریخ اکران فیلم سینمایی C'mon C'mon تاکنون مشخص نشده است. به‌تازگی تصویری سیاه و سفید از واکین فینیکس و وودی نورمن در فیلم C'mon C'mon به‌دست رسیده است. این تصویر را در زیر ببینید.

واکین فینیکس و وودی نورمن در نمایی از فیلم C'mon C'mon

آخرین فیلم اکران‌شده‌ی واکین فینیکس فیلم سینمایی Joker محصول ۲۰۱۹ است، فیلمی پرفروش که یازده نامزدی اسکار دریافت کرد و اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را برای واکین فینیکس به ارمغان آورد. فینیکس علاوه‌بر فیلم C'mon C'mon پروژه‌های دیگری نیز در راه دارد. او یکی از بازیگران فیلم Disappointment Blvd. به کارگردانی آری استر محسوب می‌شود، استر پیش از این فیلم Hereditary را ساخته است. از فیلم Disappointment Blvd. به‌عنوان پرتره‌ای خودمانی از یکی موفق‌ترین کارآفرینان تاریخ یاد شده است.

واکین فینیکس همچنین در فیلم Kitbag به‌کارگردانی ریدلی اسکات با جودی کومر هم‌بازی خواهد بود. اسکات و فینیکس در این فیلم دست به روایت زندگی ناپلئون بناپارت خواهند زد. فیلم‌های یادشده تنها پروژه‌های فینیکس نیستند، او قرار است در فیلم Joker 2 نیز مجددا نقش آرتور فلک را بازی کند.

مایک میلز، کارگردان فیلم سینمایی C'mon C'mon سابقه ساخت فیلم‌های Thumbsucker و Beginners و 20th Century Women را دارد. او در 20th Century Women با بازیگرانی نظیر آنت بنینگ، ال فانینگ و گرتا گرویک همکاری کرده است. مایک میلز سابقه کارگردانی موزیک ویدیو نیز دارد. شما کاربران زومجی درباره اولین تصویر از فیلم سینمایی C'mon C'mon چه نظری دارید؟


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده