نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵

همکاری آناهیتا درگاهی و امیر جدیدی در فیلم بی مادر

آناهیتا درگاهی‌ در فیلم بی مادر با امیر آقایی و پژمان جمشیدی همبازی می‌شود.

بنابر اخبار سینمای ایران، آناهیتا درگاهی به جمع بازیگران فیلم سینمایی بی مادر به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی پیوسته است. این بازیگر قرار است در فیلم پیش‌رو نقشی متفاوت از سایر نقش‌های خود بازی کند. آناهیتا درگاهی اخیرا در سریال می‌خواهم زنده بمانم نقش آفرینی کرده و پیش از این در فیلم‌های آخرین بار کی سحر را دیدی؟، زرد، قانون مورفی، چشم و گوش بسته، سودابه و نیلگون جلوی دوربین حاضر شده است.

فیلم‌برداری فیلم سینمایی بی مادر اواخر تابستان امسال در تهران آغاز می‌شود و اسامی سایر بازیگران آن نیز با تکمیل فهرست عوامل متعاقباً رسانه‌ای خواهد شد. بی مادر با سرمایه‌گذاری صالح موذن‌زاده و در کانون فیلم ‌نسیم تولید می‌شود. این فیلم سینمایی برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود. از دیگر بازیگران بی مادر می‌توان به امیر آقایی و پژمان جمشیدی اشاره کرد.

جمشیدی و آقایی هردو از بازیگران شناخته شده‌ی سال‌های اخیر سینمای ایران هستند. امیر آقایی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء، هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، پری دریایی، حریم شخصی، روسی، دیدن این فیلم جرم است! و‌ شنای پروانه بازی کرده‌ است. پژمان جمشیدی، فوتبالیست بازنشسته‌ی تیم پرسپولیس چند سالی است که پا به عرصه‌ی هنر گذاشته و در سریال پژمان و فیلم‌های ۵۰ کیلو آلبالو، آذر، تگزاس، ایده اصلی، ما همه باهم هستیم، دینامیت و دو زیست حضور داشته است. این بازیگر اخیرا به اجرای برنامه‌ی گفتگومحور پیش‌گو مشغول بوده است.

شما کاربران زومجی درباره فهرست بازیگران فیلم سینمایی بی مادر چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده