نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸

مشخص شدن زمان اتفاقات انیمه ویچر در ویدیو جدید این مجموعه

نتفلیکس با انتشار ویدیویی در مورد خط زمانی اتفاقات دنیای ویچر، زمان اتفاقات انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را رسما تایید و اعلام کرد.

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf قرار است روز فردا، ۲۳ اوت/آگست (۱ شهریور) از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما یکی از سوالاتی که طرفداران ویچر را با خود درگیر کرده، زمان اتفاقات این انیمه است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس با انتشار ویدیویی از خط زمانی اتفاقات دنیای سریال The Witcher، به این سؤال پاسخ داده است. تمرکز انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf قرار است روی منشا داستانی وزمیر، استاد و منتور گرالت باشد که درواقع نقش پدری برای او هم داشته است.

در طول انیمه ویچر قرار است شاهد حضور نسخه جوان وزمیر باشیم و حالا نتفلیکس تایید کرد که اتفاقات انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf قرار است در سال ۱۱۶۵ رخ دهد. اتفاقات سریال The Witcher نیز در سال ۱۲۶۳ جریان دارد و درواقع حدود یک قرن بین اتفاقات انیمه و سریال فاصله است. در این دوره قرار است قلعه کایر مورهن را در دوران اوج و شکوهش مشاهده کنیم که تعداد بیشتری ویچر در آن حضور داشتند. پیش از این از قلعه کایر مورهن که یک دژ مستحکم بود، برای آموزش ویچرهای جدید استفاده می‌شد.

ویچرها به‌صورت معمول در زمستان‌ها استراحت می‌کنند، اما تهدید جدیدی به‌وجود آمده که آرامش وزمیر را برهم زده است. البته ما در انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به سال ۱۱۰۰ و دوران کودکی وزمیر نیز سر خواهیم زد، اما بخش اصلی داستان این انیمه در سال ۱۱۶۵ جریان دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.

وزمیر و تترا در کنار هم در انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf اقتباسی از رمان‌ها یا داستان‌های کوتاه دنیای ویچر اثر آندری ساپکوفسکی نیست و درواقع این فیلم انیمه‌ای قرار است شخصیت وزمیر را پیش از شروع پخش فصل دوم سریال The Witcher معرفی کند تا طرفداران سریال بیشتر با گذشته و منشا این شخصیت آشنا شوند. طبق خلاصه داستان انیمه ویچر، وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیمِ گرالت و پس از اینکه با درخواست «قانونِ غافلگیری» از سوی دگلانِ اسرارآمیز مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوانِ یک ویچر آغاز می‌کند.

تئو جیمز در نقش وزمیر، لارا پالور در نقش تترا، گراهام مک‌تاویش در نقش دگلان و مری مکدانل در نقش لیدی زربست، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کوانگ ایل هان وظیفه کارگردانی و بو دِمایو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه ویچر را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده