نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تصاویر رسمی فصل اول سریال The Wheel of Time آمازون

آمازون و EW اولین تصاویر رسمی فصل اول سریال The Wheel of Time را منتشر کردند که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم.

سریال The Wheel of Time یکی از سریال‌های مورد انتظار آمازون است که پخش فصل اول این سریال فانتزی از پاییز امسال آغاز خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل اول سریال چرخه زمان منتشر شده است. در این تصاویر که توسط EW منتشر شده، شاهد حضور تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی سریال Wheel of Time هستیم که در آن رزمند پایک، بازیگر نقش مورین نیز قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رزمند پایک، جاشوا استرادوفسکی، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز، بارنی هریس، مادلین مدن، دنیل هنی، مایکل مک‌الاتون، آلوارو مورته، ماریا دویل کندی، داریل مک‌کارمک، پریانکا بوس، حامد انیماشون، یوهان مایرز و امانوئل ایمانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Wheel of Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریف جودکینز، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال چرخه زمان حضور دارد.

سریال The Wheel of Time داستان مورین با بازی رزمند پایک را که از سازمان آیس سادای است، دنبال می‌کند که به‌همراه گروهی از افرادی که معتقد به تناسخ شخصی هستند، راهی یک سفر و ماجراجویی می‌شود. این گروه اعتقاد دارند که موجب نجات یا نابودی بشریت خواهند شد. سریال چرخ زمان اقتباسی از رمانی فانتزی و تحسین شده به همین نام اثر رابرت جوردن است که تاکنون ۱۵ جلد از این کتاب نوشته و منتشر شده است. بخشی از این کتاب‌ها درواقع پیش درآمد این مجموعه هستند. همچنین پس از فوت جوردن در سال ۲۰۰۷، برندن سندرسون رمان‌ها باقی‌مانده را به پایان رسانده است.

پخش فصل اول سریال The Wheel of Time از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز خواهد شد. همچنین مدتی پیش سریال چرخه زمان برای فصل دوم نیز تمدید شد که مدتی می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم این سریال فانتزی آغاز شده است. انتظار می‌رود به‌زودی اولین تریلر فصل اول سریال The Wheel of Time نیز منتشر شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده