نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

بازگشت آنتونی مکی برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America 4

آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون قرار است پس از توافق با مارول و دیزنی برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America 4 بازگردد.

پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier در اردیبهشت امسال به پایان رسید و مدت کوتاهی بعد مشخص شد که فیلم Captain America 4 در دست ساخت است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون در قسمت جدید فیلم Captain America باز خواهد گشت. مکی اخیرا با دیزنی و مارول استودیو برای حضور در این فیلم به توافق رسیده تا نقش کاپیتان آمریکا را در فیلم Captain America 4 بازی کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری فاش نشده و هم‌اکنون بازگشت سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز در فیلم Captain America 4 مشخص نیست. همچنین در این لحظه نام قسمت جدید فیلم Captain America مشخص نشده است و نمی‌دانیم که ماجراجویی بعدی سم ویلسون چه چیزی خواهد بود، اما این یک فرصت فوق‌العاده برای مکی است. مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا به دنبال مجرمان در قسمت پایانی سریال The Falcon and the Winter Soldier

مکی برای اولین‌بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier نقش فالکون را بازی کرد و در پایان سریال The Falcon and the Winter Soldier به‌عنوان کاپیتان آمریکا جدید دنیای سینمایی مارول معرفی شد. پیش از این ددلاین گزارش داده بود که کریس ایوانز ممکن است دوباره نقش کاپیتان آمریکا را در یکی از پروژ‌ه‌های آینده دنیای سینمایی مارول بازی کند و با اینکه مارول استودیو و ایوانز این موضوع را تکذیب کرده‌اند، اما باید دید شاهد حضور او در فیلم Captain America 4 خواهیم بود یا خیر.

همچنین هنوز کارگردانی برای فیلم Captain America 4 انتخاب نشده و ظاهرا این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. علاوه‌براین، هیچ تاریخ حدودی برای شروع تولید و اکران قسمت جدید فیلم Captain America در نظر گرفته نشده است و باید طی هفته‌های آینده منتظر انتشار اخبار بیشتری از این پروژه باشیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده