نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۹

مشخص شدن تعداد صحنه‌ های پس از پایان فیلم Shang-Chi

به‌تازگی تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten مشخص شده که یک صحنه ظاهرا اهمیت بیشتری دارد.

به‌تازگی فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده که تاکنون شاهد نظرها و واکنش‌های مثبت منتقدان بودیم که بسیاری آن را یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تا به امروز می‌دانند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه‌های پس از پایان فیلم Shang-Chi مشخص شده است. صحنه‌های پس از پایان به یک سنت در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شده‌اند و حالا بسیاری به‌دنبال تعداد و اهمیت صحنه‌های پس از پایان فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings هستند.

به نقل از ScreenRant، فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten دارای دو صحنه پس از پایان است که مانند فیلم‌های دیگر مارول، یک صحنه در اواسط تیتراژ پایانی قرار دارد و صحنه دوم پس از پایان تیتراژ پایانی فیلم قابل مشاهده است. یکی از این دو صحنه اهمیت بیشتری دارد و صحنه دیگر نیز باز هم ارزش تماشا کردن را خواهد داشت. البته اطلاعاتی از اهمیت این صحنه‌ها در دسترس نیست و درواقع کسانی که تماشا کرده‌اند، نمی‌توانستند در مورد محتوا آن صحبت کنند. 

سم لیو در نقش شانگ چی در حال انجام فنون رزمی در اتوبوس در اولین تریلر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

بااین‌حال، قابل انتظار است که یک صحنه به ماجراجویی بعدی شانگ چی اشاره کند یا حتی ارتباط فیلم Shang-Chi با دیگر فیلم‌ها یا سریال‌های آینده دنیای سینمایی را نشان دهد. البته برخی معتقد هستند که شاید دارای اشاره‌ای به فیلم Eternals باشد یا حتی شاهد ارتباط فیلم با سریال Hawkeye باشیم. فیلم Spider-Man: No Way Home و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دیگر گزینه‌های احتمالی هستند که شاید شانگ چی حضوری کوتاه در برخی از این آثار داشته باشد یا حتی شاهد پیوستن او به خط داستانی مولتی‌ورس باشیم.

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش زیالینگ و بندیکت وانگ در نقش وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده داشته است. همچنین در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings باشید که توسط مت فرگوسن برای سینماهای دالبی طراحی شده است:

پوستر دالبی سینما فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده