نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰

انتشار پوسترهای جدید فیلم Eternals با محوریت معرفی قهرمانان جدید مارول

مجله EW شماره جدید خود را به فیلم Eternals اختصاص داده و ۱۰ تصویر روی جلد منتشر کرده است. همچنین تریلر جدید اترنالز ممکن است فردا پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم Eternals منتشر شده است. Entertainment Weekly شماره جدید خود را به فیلم اترنالز اختصاص داده و ۱۰ تصویر روی جلد از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول را منتشر کرده است. درواقع تمرکز این ۱۰ پوستر روی معرفی شخصیت‌های اصلی گروه اترنالز در فیلم Eternals است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ریچارد مدن در نقش ایکاریس در تصویر روی جلد اختصاصی مجله Entertainment Weekly از فیلم Eternals

جما چان در نقش سرسی در تصویر روی جلد اختصاصی مجله Entertainment Weekly از فیلم Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش و بری کیوگن در نقش درویگ، اعضای گروه اترنالز در فیلم Eternals را تشکیل می‌دهند که در این ۱۰ تصویر قابل مشاهده هستند. کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، دیگر بازیگر این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول است.

همچنین دنیل ریکتمن فاش کرده که تریلر جدید فیلم Eternals ممکن است در روز پنج‌شنبه یعنی فردا پخش شود. گفته می‌شود که در حال حاضر تریلر اول این فیلم با ۴۰ ثانیه تصویر جدید در سالن‌های سینما پخش شده و انتظار می‌رود تریلر جدید فردا منتشر شود. بااین‌حال، این موضوع قطعی نیست و هنوز نمی‌دانیم که آیا فردا باید منتظر انتشار تریلر جدید فیلم Eternals باشیم یا نه، اما به‌نظر می‌رسد که مارول استودیو در حال گسترش تبلیغات این فیلم است و باید منتظر انتشار اطلاعات و تصاویر جدیدی طی روزهای آینده باشیم.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته است. ژائو به‌تازگی توانسته جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده