نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰

حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید وس اندرسون

اسکارلت جوهانسون به مارگو رابی و تام هنکس در تیم بازیگران جدیدترین فیلم وس اندرسون پیوست.

ستاره نام آشنای دنیای سینمایی مارول و پردرآمدترین بازیگر زن سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، جدیدترین بازیگر برجسته‌ای است که به فیلم جدید وس اندرسون، کارگردان بزرگ نامزد دریافت ۷ جایزه‌ی اسکار می‌پیوندد. فهرست بازیگران این فیلم، شامل تیم همیشگی اندرسون از جمله آدرین برودی، بیل موری، جیسون شوارتزمن و تیلدا سوئینتن است که درکنار اسامی جدید و البته سطح بالایی همچون مارگو رابی و تام هنکس معرفی شده‌اند. روپرت فرند، بازیگر سریال Homeland و فیلم Hitman نیز در میان بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد.

جزئیات فیلمنامه این اثر که مسئولیت نویسندگی و کارگردانی آن برعهده وس اندرسون است، تاکنون مخفی نگه داشته شده و اطلاعاتی از کاراکتری که اسکارلت جوهانسون نقش آن را بازی خواهد کرد نیز در دست نیست.

انتظار می‌رود روند فیلم‌برداری این پروژه در اواخر سپتامبر به پایان برسد؛ یعنی درست همزمان با تاریخ اکران جدیدترین فیلم اندرسون، The French Dispatch که قرار است که در ماه اکتبر روی پرده سینما برود.

اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو

البته این نخستین باری نیست که بلک ویدوی دنیای سینمایی مارول با اندرسون همکاری می‌کند، ولی این اولین باری است که این اتفاق در مقابل دوربین می‌افتد. جوهانسون قبلاً در انیمیشن استاپ موشن Isle of Dogs ساخته‌ی این کارگردان، صداپیشگی کرده است.

دو فیلم اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۲۰ موفق شد با نام‌های Marriage Story و Jojo Rabbit نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. فیلم مستقل Black Widow جدیدترین اثری است که با بازی او روی پرده‌ی نقره‌ای رفته و البته حواشی زیادی را هم به‌دنبال داشت. این بازیگر ۳۶ ساله به‌خاطر پخش فیلم Black Widow در شبکه آنلاین دیزنی پلاس همزمان با آغاز اکران سینمایی آن از دیزنی شکایت کرده و معتقد بود که دیزنی با پخش همزمان فیلم بلک ویدو در سرویس دیزنی پلاس قرار خود نسبت به پخش انحصاری فیلم بلک ویدو از سینما و پورسانت بالقوه از موفقیت به‌دست آمده از نمایش فیلم در سینما وفا نکرده است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده