نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

تایید ساخت قسمت دوم فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز

رایان رینولدز از چراغ سبز والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم برای ساخت قسمت دوم فیلم Free Guy خبر داده است.

رایان رینولدز، بازیگر مشهور سینما با انتشار توییتی از تایید ساخته شدن قسمت دوم فیلم سینمایی Free Guy خبر داد. استودیو قرن بیستم نیز با بازنشر توییت وی، خبر مذکور را تایید کرد. شان لوی، کارگردان فیلم سینمایی Free Guy نیز با انتشار توییتی نسبت به این خبر ابراز خوشحالی کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Free Guy 2 در دسترس نیست. فیلم سینمایی Free Guy فیلمی کمدی است که پس از چندین تأخیر به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، سرانجام روی پرده سینماها رفته است.

رایان رینولدز در نقش گای در حال تماشا شهر محل اتفاقات فیلم Free Guy

فیلم Free Guy افتتاحیه‌ای ۲۵ میلیون دلاری در اولین آخر هفته‌ی خود به‌دست آورده است. با ساخته شدن قسمت دوم، به‌نظر می‌رسد استودیو قرن بیستم و دیزنی در آستانه‌ی کلید زدن مجموعه‌ فیلمی جدید و خانوادگی هستند. قسمت اول فیلم Free Guy درباره کارمند بانکی است که ناگهان متوجه می‌شود یک NPC در یک بازی ویدیویی جهان‌باز است. او باید دوستان خود را از حذف شدن به‌دست سازنده‌ی بازی مذکور نجات دهد. نگارش فیلم سینمایی Free Guy برعهده مت لیبرمن و زک پن بوده و از دیگر بازیگر‌های این فیلم می‌توان به تایکا وایتیتی و جودی کومر اشاره کرد.

رایان رینولدز بازیگر شخصیت محبوب ددپول است و شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy پیش از این فیلم‌های Night at the Museum و Date Night و The Internship را جلوی دوربین برده است و در تولید ۱۵ پروژه با نتفلیکس همکاری دارد. نظر شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن دنباله‌ی فیلم Free Guy چیست؟ آیا برای دیدن قسمت اول این فیلم مشتاق هستید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده