نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸

مشخص شدن کارگردان فیلم لایو اکشن انیمه My Hero Academia

شینسوکه ساتو کارگردانی فیلم لایواکشن انیمه‌ی My Hero Academia را برای استودیو لجندری برعهده خواهد داشت.

بنابر جدیدترین اخبار، کارگردان فیلم لایواکشن انیمه‌ی My Hero Academia مشخص شده است. کارگردانی این فیلم لایواکشن اقتباسی برعهده شینسوکه ساتو خواهد بود. این کارگردان تاکنون چندین اقتباس از انیمه و مانگا تولید کرده است و حالا قرار است اولین پروژه انگلیسی‌زبان خود یعنی My Hero Academia را کارگردانی کند. پرو‌ژه‌ای که از سال ۲۰۱۸ در دست توسعه است و فعلا نویسنده ندارد، این فیلم لایواکشن همچنین محصول استودیو لجندری خواهد بود. My Hero Academia یک مانگای محصول سال ۲۰۱۴ است که پس از انتشار نظر بسیاری را به خود جلب کرد. مدت کوتاهی پس از انتشار این مانگا، تولید سریال انیمه‌ای آن آغاز شد، این سریال هم‌اکنون به فصل پنجم رسیده است.

My Hero Academia درباره جهانی است که اکثریت ساکنانش از قدرتی ویژه بهره می‌برند. ایزوکو میدوریا، شخصیت اصلی این مجموعه است که از آن قدرت خاص بهره نمی‌برد و به‌همین دلیل نمی‌تواند به آرزوی خود که رفتن به آکادمی ابرقهرمانان است، برسد. او پس از ملاقات تصادفی آل مایت، بزرگ‌ترین ابرقهرمان جهان، با خود عهد می‌بندد با هر سختی که شده به نماد صلح و مظهر امید تبدیل شود.

شخصیت ها به جلو حمله می‌کنند My Hero Academia

مانگا My Hero Academia توسط کوهی هوریکوشی نوشته و طراحی شده است. چاپ این مانگا تاکنون به ۵۰ میلیون نسخه رسیده است، My Hero Academia همچنین در سال ۲۰۱۹ در رویداد هاروی به‌عنوان بهترین مانگا انتخاب شده است. همچنین، اسپین‌آف‌هایی هم از انیمه و هم از مانگای My Hero Academia ساخته شده‌اند. 

شینسوکه ساتو بیش از دو دهه در زمینه اقتباس از انیمه و مانگا فعالیت داشته است. از آثار ساتو می‌توان به فیلم‌های Inuyashiki و Bleach و Kingdom و سریال Alice in Boderland اشاره کرد. همچنین اقتباس ساتو از مانگای زامبی‌محور I Am a Hero در سال ۲۰۱۶ جایزه مخاطبان را در رویداد SXSW دریافت کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده