نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

نقش آفرینی امیلی بلانت در فیلمی درباره کیت وارن، اولین کارآگاه زن آژانس پینکرتون

استودیوی آمازون در یک مزایده داغ و رقابتی، امتیاز ساخت فیلم جدیدی به تهیه کنندگی دواین جانسون (راک) را از آن خود کرده که امیلی بلانت در آن نقش یک کارآگاه زن پیش‌گام و تاریخ ساز را برعهده دارد.

براساس گزارش نشریه ددلاین، امیلی بلانت، بازیگر انگلیسی برنده جوایز گلدن گلوب، بفتا و Screen Actors Guild Award قرار است در فیلم جدیدی که گاستین نش، نویسنده آثاری همچون Youth in Revolt و Charlie Bartlett فیلمنامه‌ی آن را می‌نویسد، نقش اولین کارآگاه زن آژانس پینکرتون را برعهده داشته باشد. بنابراین بلانت در این فیلم مجدداً با دواین جانسون که اخیراً در Jungle Cruise هم‌بازی بودند، همکاری خواهد داشت. راک تحت برند Seven Bucks Productions مسئولیت تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد.

این فیلم ماجرای جذاب و هیجان انگیزی را براساس زندگی کیت وارن روایت می‌کند که در دنیایی مملؤ از کارآگاهان مرد و سنتی، عملاً یک شرلوک هلمز زن واقعی بوده و با مهارت‌های منحصر‌به‌فرد خود راه را برای ورود زنان به عرصه‌ی اجرای قانون هموار کرده است.

فیلم Jungle Cruise همچنان در سینماها درحال اکران بوده و تاکنون ۱۲۴ میلیون دلار درآمد را در باکس آفیس و سرویس استریمینگ دیزنی پلاس کسب کرده است. زومجی در نقد و بررسی فیلم Jungle Cruise، این فیلم را «با وجود تمامی نکات منفی و مثبتش و همچنین نداشتن هیچ ایده جدیدی»، یکی از آثار « سرگرم کننده» امسال معرفی می‌کند.

امیلی بلانت و دواین جانسون

از دیگر آثار بلانت، می‌توان به Mary Poppins Returns برای دیزنی و مجموعه‌ی A Quiet Place برای پارامونت اشاره کرد. Sicario و The Devil Wears Prada برای شرکت Fox 2000 از دیگر آثار شناخته شده‌ی این بازیگر ۳۸ ساله است. بلانت و همسرش جان کرازینسکی اخیراً با شکایت خود از پارامونت پیکچرز بابت کوتاه کردن بازه اکران سینمایی فیلم A Quiet Place Part II خبرساز شده بودند.

آمازون و شرکت Seven Bucks Productions پیش از این هم برای ساخت فیلم اکشن Red One با بازی دواین جانسون با هم قرارداد همکاری امضا کردند. این استودیو در پروژه‌های Black Adam و DC League of Super Pets سابقه همکاری با شرکت برادران وارنر را نیز دارد. آن‌ها همچنین Red Notice را برای نتفلیکس، Young Rock و The Titan Games را برای NBC و Behind the Attraction را برای دیزنی پلاس ساخته‌اند.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده