نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵

تام هاردی از علاقه‌ خود برای مبارزه با اسپایدرمن در Venom 3 می‌گوید

تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم) در مجموعه‌ی Venom شدیداً علاقه‌مند است دربرابر اسپایدرمنِ تام هالند قرار بگیرد.

درحالی‌که حدوداً دو ماه تا تاریخ اکران Venom 2 در سینماها زمان باقی مانده است، تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم) دو ایده‌ی شخصی برای پروژه‌های پیش روی این مجموعه دارد؛ اولین مورد، قسمت سوم فیلم Venom است که البته بستگی به میزان موفقیت دنباله‌ی قسمت اول دارد؛ و دومی متقاعد کردن دیزنی برای موافقت با رویارویی او با اسپایدرمنِ تام هالند است که ظاهراً تام هاردی خیلی علاقه‌مند به این اتفاق است. وی در مصاحبه اخیر خود با نشریه Collider درباره احتمال ورود ونوم به دنیای سینمایی مارول می‌گوید:

«اگر من نسبت به این ایده و احتمال اتفاق افتادن آن هیجان زده نبودم، اصلاً این کار را انجام نمی‌دادم. این اتفاق مثل یک دره بزرگ برای پریدن است که تنها یک نفر می‌تواند پل ارتباطی آن باشد. به همین دلیل نشستن و صحبت کردن درباره آن به سطح بالاتری از فهم و آگاهی نیاز دارد. اگر این کار برای هردو طرف مفید بوده و هر دو طرف مایل به انجام آن باشند، فکر نمی‌کنم دلیلی برای عدم انجام آن وجود داشته باشد. من به‌شدت امیدوارم که یک روز شاهد چنین اتفاقی باشیم و هرکاری برای آن خواهم کرد تا نهایتاً این اتفاق بیافتد. البته در چارچوب سیاست‌هایی که برای این صنعت مفید خواهد بود.»

ونوم در برابر اسپایدرمن

درباره فیلم Venom 2 نیز باید گفت که قرار است ادی براک، پروتاگونیست این فیلم دربرابر کلیتوس کسدی، قاتل زنجیره‌ای که طی اتفاقاتی به کارنیج تبدیل شده، قرار بگیرد. فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حالا و براساس گفته‌های هاردی، اگر قسمت دوم ونوم نیز عملکرد خوبی داشته باشد، می‌توان گفت که Venom 3 نیز تضمین شده است.

البته صنعت سینما دوران سختی را پشت سر می‌گذارد، به طوری که حتی بلاک باستر پرسروصدایی مثل The Suicide Squad نیز در باکس آفیس هفته گذشته‌ی آمریکا نتوانست از مرز ۳۰ میلیون دلار عبور کند. مطمئناً وضعیت نابسامان ناشی از شیوع ویروس کرونا و پخش همزمان این فیلم روی سرویس اشتراکی HBO Max نقش مهمی در عملکرد آن در گیشه داشتند.

اسپایدرمن درحال نجات کشتی

البته راضی کردن دیزنی برای ورود تام هاردی و ونوم به دنیای سینمایی مارول نیز کار دشواری به نظر می‌رسد. البته با تشکیل مولتی‌ورس و اتفاقات اخیر همچنان می‌توان چیزی به‌عنوان Spider-Man vs Venom را در دنیای MCU متصور شد.

اگر تریلر جدید فیلم Venom 2 را از دست دادید، همچنان می‌توانید مبارزه کارنیج با ونوم در جدیدترین تیزر سونی پیکچرز تماشا کنید.

Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اکران شود. علاوه‌بر بازیگران اصلی این فیلم، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده