نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸

برگزاری رویداد دیزنی پلاس با محوریت آثار آینده مارول و جنگ ستارگان

دیزنی از برگزاری رویداد روز دیزنی پلاس خبر داده که در این رویداد قرار است شاهد اعلام برنامه‌های آینده مارول و دنیای جنگ ستارگان نیز باشیم.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، رویداد DC FanDome در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار خواهد شد که بدون شک طرفداران دی سی هیجان زیادی در مورد اعلام برنامه‌های آینده برادران وارنر دارند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی پلاس نیز قرار است در فاصله کمتر از یک ماه یک رویداد اختصاصی برگزار کند. دیزنی از برگزاری رویداد روز دیزنی پلاس در روز جمعه، ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) خبر داده است. 

 کلینت بارتون با بازی جرمی رنر و کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد

تمرکز این رویداد روی نمایش آثار آینده دیزنی پلاس به‌خصوص آثار سال ۲۰۲۲ خواهد بود که قابل انتظار است مارول استودیو اولین تریلر آثاری چون سریال Ms. Marvel و سریال She-Hulk را در این رویداد نمایش دهد. البته سریال Hawkeye که پخش آن قرار است از تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) آغاز شود، نیز ممکن است دارای نمایشی جدید باشد و البته شاید مارول اولین نگاه رسمی از سریال Moon Knight را به طرفداران آن نشان دهد. همچنین احتمال دارد مارول اطلاعات بیشتری از آثار آینده خود منتشر کند و حتی شاید آثار بیشتری را نیز برای دیزنی پلاس معرفی کند.

در طرف مقابل لوکاس‌فیلم نیز بدون شک در این رویداد به سراغ نمایش رسمی سریال Andor و سریال Obi-Wan Kenobi به‌همراه سریال بوبا فت خواهد رفت و ممکن است اولین نمایش رسمی سریال Willow را نیز شاهد باشیم. البته احتمالا اخبار و اطلاعات بیشتری از سریال‌های آینده جنگ ستارگان نیز منتشر خواهد شد. در این برنامه استودیو فیلمسازی دیزنی تا پیکسار هم حضور خواهند داشت و باید ببینیم که در آینده مشترکین دیزنی پلاس که حالا تعداد آن‌ها از مرز ۱۱۶ میلیون کاربر عبور کرده، باید منتظر چه برنامه‌هایی از سوی دیزنی باشند.

بوبا فت در سفینه‌اش در فصل دوم سریال The Mandalorian

باب چاپک، مدیر دیزنی اخیرا در برنامه اخیر دیزنی تایید کرده است که سریال Hawkeye و سریال The Book of Boba Fett تا پایان سال جاری میلادی از دیزنی پلاس پخش خواهند شد و او درواقع هیچ اشاره‌ای به سریال Ms. Marvel نکرده است. باتوجه‌به این موضوع، انتظار می‌رود در رویداد Disney+ Day به‌صورت رسمی تایید شود که سریال میس مارول در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده