نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۰

اعلام تاریخ پخش فیلم جدید اپل با بازی تام هنکس ؛ انتشار اولین تصویر

شبکه اپل تی وی پلاس تاریخ پخش فیلم Finch با بازی تام هنکس را تایید و اعلام کرد. همچنین اولین تصویر این فیلم علمی تخیلی نیز منتشر شده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که اپل حق پخش فیلم Bios با بازی تام هنکس را از شرکت یونیورسال پیکچرز خریداری کرد و حالا این علمی تخیلی قرار است Finch (فینچ) نام داشته باشد و از سرویس استریم اپل پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش این فیلم علمی تخیلی مشخص شده است. فیلم Finch قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود. همچنین اولین تصویر این فیلم علمی تخیلی نیز منتشر شده که در این تصویر شاهد حضور هنکس درکنار یک ربات و سگ هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تام هنکس درکنار سگ و یک ربات در فیلم Finch شبکه اپل تی وی پلاس

فیلم Finch داستان فینچ، آخرین انسانی را که روی زمین باقی مانده است، روایت می‌کند. او یک مخترع محسوب می‌شود که حالا با بیماری خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. همان‌طور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد. فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد.

تام هنکس، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار، نقش فینچ را در فیلم Finch بر عهده دارد. کلب لندری جونز، سمیرا وایلی، لورا هری‌یر و اسکیت اولریش، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم فینچ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Finch بر عهده میگل ساپوچنیک، کارگردان سریال Game of Thrones بوده است و کریگ لاک، نویسنده تازه‌کار سینما و آیور پاول، تهیه‌کننده فیلم Alien و فیلم Blade Runner، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فینچ را بر عهده داشته‌اند. 

پیش از این اپل حق پخش فیلم Greyhound با بازی تام هنکس را از سونی خریداری و از سرویس استریمش پخش کرده بود و این دومین همکاری اپل با هنکس است. تام هنکس هم‌اکنون در حال بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم Pinocchio برای سرویس استریم دیزنی پلاس است و همچنین در فیلم Elvis نیز نقش‌آفرینی کرده است. هنکس همچنین اخیرا به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون اضافه شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده