نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶

بازگشت یکی از شخصیت‌های انیمیشن جنگ ستارگان در سریال جدید The Mandalorian

گفته می‌شود نسخه لایو اکشن شخصیت سابین رن قرار است در سریال Ahsoka که براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است، حضور داشته باشد.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، سریال Ahsoka براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است که در این سریال قرار است شاهد بازگشت آسوکا تانو با بازی روزاریو داوسن باشیم که پیش از این شاهد حضور نسخه لایو اکشن این شخصیت در سریال مندلورین بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه لایو اکشن شخصیت مشهور و محبوب دیگری از انیمیشن‌های جنگ ستارگان قرار است در سریال Ahsoka حضور داشته باشد.

هالیوودریپورتر در گزارش اخیر خود گفت که شخصیت سابین رن که یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن Star Wars Rebels بود، ممکن است به آسوکا تانو در سریال این شخصیت بپیوندد. براساس این گزارش، منابع نزدیک به لوکاس‌فیلم گفته‌اند که این استودیو به‌دنبال استخدام بازیگر سابین رن برای حضور در سریال جدید جنگ ستارگان است. در حال حاضر نام بازیگری در این گزارش آورده نشده است، اما پیش از این شایعاتی مبنی‌بر حضور این شخصیت در فصل دوم سریال The Mandalorian شنیده شده بود که درنهایت واقعیت نداشت.

سابین رن با دارک‌سیبر در انیمیشن Star Wars Rebels

سابین رن همچنین دارای یک گذشته با دارک‌سیبر نیز است که همین موضوع باعث شده بود تا شایعات حضور این شخصیت در فصل دوم سریال The Mandalorian شنیده شود که بو کاتان در فصل دوم به‌دنبال تصاحب این شمشیر ارزشمند بود. از زمان معرفی ساخت سریال Ahsoka در آذر گذشته، اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در این سریال شاهد همکاری آسوکا با سابین رن و ازرا بریجر برای شکست گرند آدمیرال ثراون باشیم.

تیا سیرکار صداپیشگی شخصیت سابین رن را در سریال Star Wars Rebels بر عهده داشت. قابل انتظار است که به‌زودی اطلاعات بیشتری از سریال Ahsoka منتشر شود، اما سریال The Book of Boba Fett، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که در اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. پس از آن سریال Andor و سریال Obi-Wan Kenobi در سال ۲۰۲۲ پخش می‌شوند و انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Mandalorian نیز در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده