نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۶

اعلام اولین فهرست بازیگران سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس

شبکه نتفلیکس فهرست چهار بازیگر اصلی و سازندگان جدید سریال Avatar: The Last Airbender را که قرار است یک اثر لایو اکشن باشد، تایید و اعلام کرده است. 

شهریور ۹۷ بود که شبکه نتفلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender خبر داد و اعلام کرد که مایکل دنت دی‌مارتینو و بریان کنیتزکو، خالقین اصلی این مجموعه، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در این سریال لایو اکشن با نتفلیکس همکاری خواهند کرد. اما در مرداد گذشته خالقان این سریال لایو اکشن از پروژه جدا شدند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران اصلی سریال Avatar: The Last Airbender مشخص شده‌اند و همچنین نتفلیکس سازندگان جدید این سریال لایو اکشن را معرفی کرده است.

آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده جدید سریال Avatar: The Last Airbender معرفی شده است. دن لین، لیندزی لیبراتوره، مایکل گوی هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و روزان لیانگ به‌عنوان دستیار تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه لایو اکشن نتفلیکس حضور خواهند داشت. همچنین نتفلیکس فهرست بازیگران سریال Avatar: The Last Airbender را نیز معرفی کرده است.

Avatar: The Last Airbender

گوردون کورمیر با سابقه بازی در سریال The Stand قرار است نقش آنگ را بازی کند که او درواقع به آواتار شهرت دارد. کیاوینتیو با سابقه بازی در سریال Anne with an E در نقش کاتارا ۱۴ ساله، ایان اوسلی با سابقه بازی در سریال Thirteen Reasons Why در نقش سوکا، برادر ۱۶ ساله کاتارا و همچنین دالاس لیو با سابقه بازی در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در نقش شاهزاده زوکو، چهار بازیگری هستند که نتفلیکس حضور آن‌ها در سریال Avatar: The Last Airbender تایید و اعلام کرده است.

داستان دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender به ۴ بخش اصلی تقسیم شده‌ که شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد است. در این سرزمین‌ها برخی از مردم می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کنند و به «افزارش» درآورند که به آنها «عنصر افزار» گفته می‌شود. سبک نبرد هر ملت برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است. در این میان یک نفر که آواتار نامیده می‌شود، می‌تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح است. در هر لحظه تنها یک آواتار می‌تواند وجود داشته باشد و در صورت مرگ، در قالب شخص دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره به دنیا می‌آید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده