نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

جان لیسگو همبازی لئوناردو دیکاپریو در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی شد

فیلم Killers Of The Flower Moon جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی است که حالا جان لیسگو را در جمع بازیگران برجسته‌ی خود می‌بیند. لیسگو در این فیلم نقش یک دادستان به نام لیوارد را بازی خواهد کرد. 

براساس گزارش نشریه ددلاین، جان لیسگو (John Lithgow) بازیگر آثاری همچون Bombshell و سریال Crown، به لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با نام Killers Of The Flower Moon پیوسته است. ظاهراً لیسگو قرار است در این فیلم نقش یک دادستان به نام لیوارد را بازی کند. داستان این فیلم در دهه ۱۹۲۰ میلادی و در اکلاهما اتفاق می‌افتد، جایی که ماجرای قتل سیستماتیک اعضای یک قبیله سرخپوستی به نام اوسیج بازگو می‌شود.

اوسیج، یک قبیله‌ی سرخ‌پوستی است که بدترین مناطق برای سکونت به آن‌ها داده می‌شود، اما آن‌ها این سرزمین را دوست داشتند؛ چرا که پیش خود فکر می‌کردند که سفیدپوست‌ها هرگز به آن علاقه‌مند نخواهند شد. اما ناگهان در آن‌جا نفت پیدا می‌شود و قبیله‌ی اوسیج به‌مدت ۱۰ سال به ثروتمندترین مردم جهان تبدیل می‌شوند. سپس مانند اتفاقی که برای مناطق معدنی یوکان و کلرادو رخ داد، مردمان حریص می‌آیند، سفیدپوست‌ها و اروپایی‌ها از راه می‌رسند و همه چیز از بین می‌رود. در آن‌جا تبهکاران و اراذل چنان نفوذی داشتند که احتمال رفتن به زندان به‌خاطر کشتن یک سگ بیشتر از کشتن یک سرخپوست بود.

مارتین اسکورسیزی در فیلم Killers Of The Flower Moon

فیلم Killers of the Flower Moon هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و جمع بازیگران آن نیز رفته رفته گسترش پیدا می‌کند. تاکنون حضور لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو و جسی پلمونز در این فیلم تأیید شده است. برندون فرستر نیز اخیراً به‌عنوان وکیل WS Hamilton به ستارگان این فیلم پیوسته است. این فیلم از سرویس اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد، اما هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

این فیلم براساس کتابی با همین نام اثر دیوید گران ساخته می‌شود که داستان قبیله‌ی سرخ‌پوست اوسیج را روایت می‌کند که قتل‌هایی زنجیره‌ای پس از کشف نفت در زمین‌هایشان رخ می‌دهد و این قتل‌ها توجه جی. ادگار هوور و پلیس فدرال آمریکا را به خودش جلب می‌کند. شرکت پارامونت پیکچرز امتیاز پخش فیلم «قاتلان ماه کامل» را در خرداد امسال تصاحب کرد و فیلم وارد مرحله‌ی جدیدی از تولید شد. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی نظیرِ Forrest Gump (فارست گامپ) و The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم جدید اسکورسیزی را برعهده دارد.

لیسگو اخیراً در فیلم‌های Bombshell و Pet Semetary نقش آفرینی کرده است. وی در سریال The Crown نیز نقش وینستون چرچیل را برعهده داشت. او همچنین در ادامه قرار است در سریال جدید Dexter: New Blood نیز نقش داشته باشد.

در پایان نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده