نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

پیوستن مارگو رابی به فیلم جدید وس اندرسون

مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار جدیدترین ستاره‌ای است که به جمع بازیگران فیلم جدید و بدون نام وس اندرسون اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر و ستاره جدیدی به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون که ظاهرا قرار است پر ستاره باشد، اضافه شده است. مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم I, Tonya و فیلم Bombshell، جدیدترین بازیگری است که شاهد حضورش در جمع بازیگران فیلم جدید و بدون نام وس اندرسون هستیم. طبق انتظار اطلاعاتی از نقش رابی در دسترس نیست و هالیوودریپورتر می‌گوید احتمالا نقش او مکمل خواهد بود، اما مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید اندرسون قرار است از اواخر ماه اوت (اوایل ماه سپتامبر) در کشور اسپانیا آغاز شود.

علاوه‌بر رابی، طی هفته‌های گذشته شاهد اضافه شدن تیلدا سوینتن، بیل موری، آدریون برودی و تام هنکس به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون بودیم. این فیلم قرار است اولین همکاری مارگو رابی با اندرسون باشد. اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد. بااینکه فیلم‌برداری فیلم قرار است در اسپانیا انجام شود، اما داستان این فیلم در مورد کشور اسپانیا نیست. اندرسون در ابتدا قصد داشت تا فیلم جدید خود را در شهر رم در کشور ایتالیا فیلم‌برداری کند، اما اوایل سال جاری میلادی تصمیم گرفت تا محل فیلم‌برداری فیلم را به اسپانیا منتقل کند.

وس اندرسون، بیل موری و تیلدا سوئینتن

طبق گفته El Pais از کشور اسپانیا، اندرسون در نظر دارد تا فیلم را در یک مجموعه شبیه به یک منظره بیابانی فیلم‌برداری کند و گفته می‌شود تیم تولید در حال آماده‌سازی محل فیلم‌برداری فیلم در شهر چینچون، یک شهر کوچک در جنوب شرقی مادرید هستند. بااین‌حال، این موضوع لزوما به معنای این نیست که فیلم جدید اندرسون قرار است یک فیلم وسترن باشد. رابی این روزها بیشتر برای بازی در نقش هارلی کویین در فیلم The Suicide Squad شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم جدید و بدون نام دیوید او راسل بازی کرده است. او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل و با بازی برد پیت حضور دارد.

فیلم The French Dispatch، فیلم بعدی اندرسون خواهد بود که این فیلم مورد انتظار برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن نمایش داده شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. فیلم گزارش فرانسوی برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. اندرسون پیش از این نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف برای آثاری چون فیلم The Grand Budapest Hotel، فیلم The Royal Tenenbaums، انیمیشن Fantastic Mr. Fox، فیلم Moonrise Kingdom و انیمیشن Isle of Dogs شده بود، اما تا به امروز این جایزه را دریافت نکرده است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده