نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷

نمایش نحوه خلق یک ویچر در تریلر جدید انیمه The Witcher

نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را منتشر کرده است که در آن نحوه خلق یک ویچر را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و رسمی انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شده است. پس از انتشار دو تیزر تریلر، نتفلیکس تریلر رسمی انیمه The Witcher را منتشر کرد که در طول این تریلر بیشتر با گذشته و دوره جوانی وزمیر آشنا می‌شویم و همچنین نحوه خلق یک ویچر را نیز در طول تریلر جدید این انیمه شاهد هستیم. همچنین در طول تریلر انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf شاهد تصاویر بیشتری از مبارزات با هیولاها هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق صفحه یوتیوب مجموعه ویچر تماشا کنید.

تئو جیمز در نقش وزمیر، لارا پالور در نقش تترا، گراهام مک‌تاویش در نقش دگلان و مری مکدانل در نقش لیدی زربست، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین نتفلیکس پوستر جدیدی از انیمه The Witcher را نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت وزمیر است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

وزمیر در پوستر جدید انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf اقتباسی از رمان‌ها یا داستان‌های کوتاه دنیای ویچر اثر آندری ساپکوفسکی نیست و درواقع این فیلم انیمه‌ای قرار است شخصیت وزمیر را پیش از شروع پخش فصل دوم سریال The Witcher معرفی کند تا طرفداران سریال بیشتر با گذشته و منشا این شخصیت آشنا شوند. طبق خلاصه داستان انیمه ویچر، وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیمِ گرالت و پس از اینکه با درخواست «قانونِ غافلگیری» از سوی دگلانِ اسرارآمیز مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوانِ یک ویچر آغاز می‌کند.

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf در تاریخ ۲۳ اوت/آگست (۱ شهریور) از نتفلیکس پخش خواهد شد. وظیفه ساخت انیمه ویچر بر عهده لورن اشمیت هیسریچ و بو دِمایو، نویسندگان سریال The Witcher بوده است. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده