نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸

مدت زمان قسمت پایانی فصل پنجم سریال Rick and Morty یک ساعت خواهد بود

ادالت سوییم اعلام کرد که قسمت پایانی فصل پنجم سریال Rick and Morty درواقع قسمتی با مدت زمان یک ساعته خواهد بود.

امروز قسمت هشتم فصل پنجم سریال Rick and Morty از شبکه ادالت سوییم پخش شد و حالا تنها دو قسمت از فصل پنجم این سریال انیمیشنی باقی‌مانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان و تاریخ پخش قسمت پایانی فصل پنجم انیمیشن ریک و مورتی مشخص شده است. ادالت سوییم با پخش یک تیزر تبلیغاتی تایید کرد که قسمت پایانی فصل پنجم انیمیشن قرار است در تاریخ ۵ سپتامبر (بامداد دوشنبه، ۱۵ شهریور به وقت تهران) پخش شود که مدت زمان آن یک ساعت خواهد بود.

البته ظاهرا دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال ریک و مورتی قرار است به‌صورت پشت سرهم پخش شوند که باعث شده مدت زمان این قسمت تا یک ساعت افزایش یابد و البته قابل انتظار است که این دو قسمت دارای ارتباط داستانی نیز باشند. در هر حال طرفداران برای تماشا این قسمت یک ساعته باید نزدیک به یک ماه صبر کنند. طبق این تیزر که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید، مورتی از ریک می‌خواهد که یک جایگزین به‌جای او قرار دهد و در ادامه ریک یک چرخونه را نشان می‌دهد که این چرخونه درواقع چیزهای بهتر از مورتی نام دارد که در آن می‌توان نکات جالبی مشاهده کرد.

جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند. همچنین مانند فصل‌های گذشته وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال ریک و مورتی بر عهده جاستین رویلند و دان هارمون بوده است. پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که نوشتن فیلمنامه‌های فصل ششم و هفتم انیمیشن Rick and Morty هم‌اکنون آغاز شده است و ظاهرا فاصله انتشار بین فصل‌ها قرار است کمتر از گذشته شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده