// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

فیلم Borderlands به لحن مجموعه بوردرلندز وفادار است

ادگار رامیرز، بازیگر نقش Atlas فیلم بوردرلندز می‌گوید که لحن داستان‌گویی این اقتباس سینمایی به بازی‌های منبع اقتباس آن احترام می‌گذارد و او هیجان‌زده است تا طرفدارها این نکته را به چشم خود ببینند.

بدون شک یکی از مشکلات بسیاری از گیمرها با فیلم‌های سینمایی ساخته‌شده براساس بازی‌های ویدیویی آن است که اقتباس‌های مورد بحث معمولا از ویژگی‌های خاص و مدل‌های ویژه‌ی این منابع اقتباس یگانه می‌ترسند. به همین خاطر بارها و بارها شاهد اقتباس‌هایی از روی بازی‌های ویدیویی بودیم که واقعا به اقتباس بسیاری از عناصر سازنده‌ی جهان یک بازی ویدیویی اهمیت نداده‌اند.

ما پیش‌تر مطلع شدیم که فیلم بوردرلندز در یک جهان موازی با سری بازی Borderlands جلو می‌رود و در عین حال وفاداری‌های زیادی به آن دارد. سازندگان اشاره داشته‌اند که این اثر به بازی بوردرلندز احترام می‌گذارد و به بسیاری از پایه‌واساس‌های آن وفادار می‌ماند.

حالا ادگار رامیرز، بازیگر نقش اطلس هم روی این نکته تاکید می‌کند: «در انتها چه فیلم‌ها و چه بازی‌های ویدیویی می‌خواهند داستان بگویند. به‌یادماندنی‌ترین بازی‌ها همچون بوردرلندز که نمادین شده‌اند، با داستان‌گویی و لحن خود انقدر ویژه از آب درآمدند. من این مجموعه بازی را می‌شناسم و لحن آن بسیار جذاب است؛ بسیار تاریک، بسیار شوخ‌طبعانه و بسیار عجیب‌وغریب.

بوردرلندز گاهی گستاخ به نظر می‌رسد و مدام با همین لحن روی جوک‌های خاص خود متمرکز می‌ماند. در حقیقت نوعی «برای من هیچ اهمیتی ندارد» خاصی در بازی جاری است. ما این اِلِمان را از سری بازی Borderlands بیرون کشیدیم و در فیلم قرار دادیم. پس من بسیار هیجان‌زده هستم که طرفدارها ببینند که چه‌قدر ما به لحن منبع اقتباس احترام گذاشته‌ایم».

حالت خاص موهای کیت بلانشت در نقش لیلیث فیلم بوردرلندز

فیلم‌برداری بوردرلندز به کارگردانی الی راث ۴۹ساله به پایان رسیده است و این اثر سینمایی اقتباس در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران می‌شود. براساس برخی از گزارش‌ها کریگ مازن، خالق سریال چرنوبیل و سریال The Last of Us اولین نسخه از فیلم‌نامه‌ی فیلم Borderlands را نوشت و آرون برگ کارهای نهایی این نوشته را انجام داد.

هیلی بنت، کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک، جینا گرشان، جنینا گونکار، شاین جکسون، آریانا گرینبلت، الیویه ریکترز، بابی لی، فلوریان مانتینو، بنجامین بایرن دیویس، استیون بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و بالاژ مگیری از جمله افرادی هستند که به بازیگری در فیلم بوردرلندز شرکت لاینزگیت می‌پردازند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده