نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

عدم پخش سریال اسپین آف رمان The Shining از HBO Max

سریال اسپین آف رمان The Shining به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز از HBO Max پخش نخواهد شد.

جی جی آبرامز و استودیوی وی یعنی استودیو Bad Robot (بد روبوت) قرار است در همکاری با WarnerMedia (وارنرمدیا) سریال Overlook (اورلوک) را به‌عنوان اسپین آفی از جهان The Shining (درخشش) بسازند، این سریال پیش از این قرار بود از شبکه HBO Max (اچ‌بی‌اُو مکس) پخش شود. بنابر اخبار جدید مشخص شده است شرکت‌های وارنرمدیا و برادران وارنر تصمیم گرفته‌اند سریال اورلوک از HBO Max پخش نشود و حقوق آن به فروش برسد.

طبق گزارش‌ ددلاین، تهیه‌کنندگان حاضر در اچ‌بی‌اُو مکس بازخوردهای ناشی از اعلام خبر ساخت سریال Overlook را دوست داشته‌اند اما بر این باورند که این سریال «در حال حاضر برای آن‌ها مورد مناسبی نیست». سریال اورلوک گویا با حضور «شخصیت‌هایی به‌یادماندنی» از رمان درخشش نوشته‌ی استفان کینگ ساخته خواهد شد و همچنین به کاوش در «داستان‌های ناگفته‌‌ و ترسناکِ مشهورترین هتل تسخیر‌شده‌ی ادبیات آمریکا» خواهد پرداخت. منظور از «مشهورترین هتل تسخیر‌شده‌ی ادبیات آمریکا»، هتلِ خیالی اورلوک، محل رخ دادن وقایع رمان درخشش است.

به گزارش ددلاین، شبکه پخش‌کننده‌ی این سریال به‌زودی مشخص خواهد شد و از طرفی هالیوودریپورتر گزارش داده که ممکن است نتفلیکس حقوق سریال Overlook را خریداری کند. رمان درخشش نوشته‌ی استفان کینگ در سال ۱۹۷۷ چاپ شد و استنلی کوبریک در سال ۱۹۸۰ اقتباسی سینمایی آن را بازی جک نیکلسون و شلی دوال روانه‌ی سینماها کرد. در سال ۲۰۱۳ دنباله‌ی درخشش یعنی رمان Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) چاپ شد و در سال ۲۰۱۹ اقتباس سینمایی رمان دکتر اسلیپ با همین نام و بازی ایوان مک‌گرگور روی پرده رفت.

جی جی آبرامز، کتی مک‌گراث و استودیو بد ربات ایشان در سال ۲۰۱۹ برای تولید پروژه‌های جدید اعم از بازی‌های ویدیویی قراردادی ۲۵۰ میلیون یورویی با وارنرمدیا امضا کردند. روابط عمومی بد ربات در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد آن‌ها برای تولید یک بازی AAA کاملا جدید ۴۰ میلیون دلار دیگر دریافت کرده‌اند. 

آیا تاکنون کتاب‌ درخشش یا دنباله آن را خوانده‌اید؟ یا فیلم‌های اقتباسی آن‌ها را تماشا کرده‌اید؟ نظر خود را درباره آن کتاب‌ها و این فیلم‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده